14 Mart 2016 Pazartesi

Yeni Hafta, Yeni Sistem Ev Okulu 14-18 MART


Ömer Faruk'un ihtiyaçlarına binaen ev okulu sistemimizde bir takım değişikliklere gittik :)

Yeni haliyle listemiz;






CETKİNLİK TÜRLERİ
PAZARTESİ
 
Merak ediyorum
SALI
 
Deney günü
ÇARŞAMBA
EV OKULU GRUBU
Matematik ve coğrafya
PERŞEMBE
 
Atölye / gezi
CUMA
 
BEN kimim
Haftanın Konusu
Yardımseverlik
 
 
 
 
 
Sabah Sporu
JİMNASTİK
 
Doğa yürüyüşü  
(böcek toplama ve inceleme)
YILAN OYUNU
(m.m.oyunlar)
JİMNASTİK
 
Yapışkan Kütük
Gezi
---------
Haftanın projesi
Merak edilen konu .çerçevesinde ilerlenilecek
 
 
 
 
GÜNÜN ÖZEL ÇALIŞMASI
-------
Mıknatısla gemi yüzdürme
Matematik ağacı
 
-afganistanı tanıma
Balibey Han ve kütüphane gezisi
Hz Ömer okumaları
İslami
Göçmen kuşlar
Susayan köpek
 
Ensar muhacir
Kainattaki yardımlaşma
 
Uzun kaşıklar (hikaye)
 
Otobüs draması
 
Zekat (hikaye)
 
Mescidi nebevi
( boyama ve anlatım)
 
Kuş sarayları hikayesi
-filli kazağı paylaşmak
 
Yardımlaşmanın resmedilmesi
 
-yardım paketi hazırlama
Sanatsal
Doğa gezisi keşiflerini resmetme
Mıknatıslı panoda özgün oyunlar
Mescidi nebeviyi renklendirme
+
Birlikte okul hayal edip resmini çizme
Gölgesini çiz
Yardımlaşmayı resmetme
 
Ay kumu ile oynama
 
 
Dilsel
------------
Dudak okuma
---------
-----------
Ayı ne yaptı
Haftanın hadisi
Müslüman şahsiyeti kitabından yardım severlik
 
 
 
 
Çalışma kitapları
Sevgili peygamberim
 
 
Güzel dinim
 
ekstralar
Meraklı minik dergisi yapma
 
 
Bilim çocuk kartları ile oynama
 
 
Tübitak yol kartları
Meraklı minik grup oyunları

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder