Oyuncu_anne Instagram' da :)

Merhaba :)
Eger hala bu blogu okuyan,  gören birileri varsa onlara ve bloguma MERHABA :)

 Zaman öyle hizla akip gecti ki;  bu seneden hicbirsey anlamadım desem yeridir :// İki ufak cocuklu hayatin nasıl olduğunu iki ve 2+çocuklar bilir :/ ama tek cocuklular zinhar bilemez :)))))
 Gecen sene belki de hayatımdaki en zor seneydi :/ yani umarım ileride daha zorlayıcılarini yaşamayiz, :/)))

Çocuklar dışında herseyi ihmal ettim..Başta kendim olmak üzere. Ama artık yavaş yavaş birseyler yoluna girdi ve telafi süreci de başladı :)

İhmal ettiklerimden biri de blogumdu ..Hep içimde bir sizidir bu blog. ..
.Belki de bana tek çocuklu sakin günlerimi ya da minikle özel zamanlarimizi  animsattigi içindir :/

Evet kardeşle birlikte ,o tek başına sürdürülen hukumranlik da bitiyor denilebilir.. :/ Belki eski günlerdeki gibi sakin ve tamamen Minik merkezli günler geçiremedik ama Oyuncuanne elbette oglusunu ihmal etmemek,  eski günleri aratmamak için maximum gayreti gösterdi; ))

Bir de dipnot duseyim,hukumranlik,  sükunet bitiyor ama çok renkli günler geliyor; ) çok şükür bin şükür bugunlerimize :) gökkuşağı gibi oldu evimiz..ne renk ararsan var :) sarisindan moruna ...
Neyse efendim demem o ki;  bizim  iki numara yani ufaklık da 17 aylik oldu ,tam da abisi bu kadarken blogu   tutmaya baslamistim...HHey gidi günler hey!! :)
Ben de bloğa geri dönmek için munasibtir diye düşündüm:)

Günlük oyunlarımizi @oyuncu_anne instagram hesabında paylaşıyorum gerçi ,ama burda da not tutmak istiyorum becerebilirsem :))

Bazen Sadece fotoğraf paylaşacak bile olsam buralarda olmaya çalışacağımM;) Hala okuyanlar varsa aklınızda bulunsun; ))

HA TABİ BİR DE;  BİZİ GÜNCEL OLARAK INSTAGRAM HESABIMIZDAN DA TAKİP EDEBILIRSINIZ; )
@oyuncu_anne    .....
musmutlu günler ve sevgiler dileklerimle :)

Yorumlar

  1. aaa Merve bu bloğun senin olduğunu bilmiyordum instagramdan seni takip ediyorum ve kuzucuklarını görüyorum çok şekerler meğerse daha öncesinde de takip ediyormuşum geri dönmene sevindim Allah bilir Nurturiadan da arkadaşızdır :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar