SAYILARLA OYUNLAR 2 ; SALYANGOZLAR VE OYUN HAMURU

Bu oyunu MOTHERCARE 'de , EARLY LEARNİNG CENTRE marka oyuncak bölümünde görmüştüm..

Gözüme kolay geldiği için almak yerine yapmaya karar verdim :)

Oyun ve hazırlaması çok kolay.

Google görsellerden SALYANGOZ BOYAMA yazıp bir kalıp seçtim ve rengarenk kartonlara salyangozlarımı çizdim.

Açıkçası salyangoz olması bizim için çok iyi oldu ; zira şuara onlara hastayız.Büyütecimizi alıp site bahçesinde salyangoz avına çıkıyorz :)

(Uğurböcekleri de tercih edilebilir, benekleri kullanılabilir:)

Salyangozların üzerine 1'den 10'a kadar minik daireler çizdim..

Oyunu şöyle oynadık; önce benekleri sayıp ,sıraladık,


Sonra asıl amacında olduğu gibi, oyun hamurlarını yuvarlayarak sayısınca hamur topcuğunu benekelerin üzerine yerleştirdik.

 
Sonra salyangozlara şarkılar uydurup,konuşturarak renklerini ve sayılarını tekrarladık..
 
YİNE BİR ÖNERİ; salyangozların ilk 5 tanesini anarenkleri seçerek yapabilirmişim.. Böylece asıl oynadıgımız ilk 5 rakamla beraber anarenkleri de yineleyip,vurgulamış olurduk..
 
:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar