SAYILARLA OYUNLAR 1 ; SAYI PANOSU

Uzuuunca bir aradan sonra ; MERHABA :)

Annemizin sınavları bitti, diplomasını aldı , beklenen ufaklığa 3 ay kaldı ;
ehh şimdi;  kardeşe hazırlık, dinlenme ve son zamanlarda oğluşla maksimum vakit geçirip aktivite yapma zamanı ! :)

Şu aralar Minik oğluşum ,sayılarla haşır neşir...
Malumunuz ben Minik'imi  karşıma  alıp ,öğretme taraftarı olmadım hiç, o kendi gelişimi içerisinde oyun oynarken duyarak vs öğrenmeye başladı..

Renkleri öğrenmiş tabi artık..Sayıları da saymayı öğrenmiş.

Şimdi rakamları tanıma döneminden geçiyor.
Madem oğluş sayılarla ilgili ben de ona göre oyunlar hazırlayayım dedim son dönemde...

Ve ilk olarak bu panoyu hazırladım..

Panoyu KEÇEden yaptım..

Pano üzerinde, rakamlarla işaretli cepler var.

Ceplerin içerisinde de ; rakamları temsil edecek sayıda araba resmi :)


Minik onları karıştırıyor, sayıyor, buluyor, eşleştiriyor. İlk 3 rakamı tanımaya başlamış. Sırada 4 ve 5 var..
İsterseniz arabaları ceplere karışık koyup ,düzeltmesini isteyin ,( malum ebeveyn hatasını düzeltmeye bayılıyorlar ;) , isterseniz beraber sayıp kartları ilgili cebe yerleştirin, isterseniz çocuğu tamamen kendi haline bırakın..Yani çok çeşitli oyunlar oynayabileceğiniz bi platform ;)

Ama bir tavsiye;
İLK 5 RAKAMI ÖN YÜZE, DİĞERLERİNİ ARKA YÜZE YAPABİLİRMİŞİZ :/  Böylece hem göz yormaz, hem de kafa karıştırmazmış :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar