27 Mart 2013 Çarşamba

LEGOLARLA ; 'AYNISINI YAP !' OYUNU

Bazen tıkandığımız ve 'acaba ne oynasak ?!' dediğimiz zamanlarda imdada yetişecek mükemmel , eğlenceli ve bittabi öğrenceli :)) bir oyun !

Bu oyunu , blog yazmaya başladığımdan beri takip ettiğim, blogunun bir deryaaaa olduğuna inandığım , çok başarılı ve üretken bir annenin blogunda gördüm ilk önce; BARIŞ'IN GÜNLÜĞÜ blogunun sahibesi BARIŞ'IN ANNESİ'nin tuttuğu blogda ;

https://barisingunlugu.wordpress.com/2012/07/18/fotograftakini-yap/

Bu yüzden tekrar teşekkür ederim kendisine ;))))

Oyun inanılmaz basit :)

Legolarla bir şekil hazırlıyorsunuz ve aynısını ,aynı renkler ve şekilde miniğinizin yapmasını istiyorsunuz..

Barış'ın annesi fotoğraflamış kendi yaptığı şekli, öylelikle BARIŞ'ın yapmasını istemiş..

Biz fotoğraflamadık...
Ben yaptım; Minik benim örneğime bakarak aynısını yaptı...

Oyunu kolaydan -zora gidecek şekilde oynamanızı tavsiye ederim...

 İşte bizim ilk şekillermiz;

Daha da zorlaşıyor....

 
Tabi 4 -5 örneğin sonunda;
'Biraz da ben yapayım, sen aynısnı yap anne !'
diyen bir 2 yaş bebeniz varsa oyun uzun soluklu oynanamayabiliyor :)))
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder