20 Şubat 2013 Çarşamba

Torbamda Ne Var ?

Merhaba :)

Paylaşacağım bu oyunu oynamak da hazırlamak da hem basit hem keyifli :)

Bu aslında pek çok zaman ,farklı şekillerle çocuklarımızla oynadığımız bir oyun.
Ama ben not düşmek istedim yine de; bazen unutuyoruz ya da tıkanıyoruz ; 'Bugün ne oynasak ?' diye :)
Nihayetinde; bir kolay oyun fikri olarak bu oyunun notunu düşmezsem olmazdı :)

Oyun için ;
Bez torba, ya da yastık kılıfına ihtiyacınız olacak..

Kılıfın ya da torbanın içerisine, torbanın üzerinden ellendiğinde ,çok zorlanmadan tahmin edilebilecek  objeler koyuyorsunuz.. Ben ; tarak, suluk, kase,ıslak mendil paketi,oyuncak bir araba, kalem, elma, oyuncak telefon, plastik kaşık ve çatal koydum.


Objeleri kılıfa koyarken Minik görmedi.
Masamıza oturduk ve oyuna başladık :) Kılıfın üzerinden objelerin ne olduğunu  nasıl bulabileceğini gösterdim ona..Eğer bulmakta zorlanırsa bakmadan (!)kılıfın içine  elini uzatarak ,objeleri yoklayıp da ne olduğunu bulabileceğini anlattım.

Çok keyifli bir oyun oldu...

Kılıfın üzerinde,görmeden ,sadece  DOKUNMA DUYUsunu harekete geçirerek,minik  elleriyle ne olduğunu bulabilmek çok hoşuna gitti...


Kılıfın içindekiler tükenince oyunu başka bir oyuna çevirerek oynamaya devam ettik.
Onu da bir sonraki yazıda paylaşacağım ;)

Meraklı Miniklerle Eğlenceli Günler Dilerim :)

4 yorum:

  1. Aferin sana Koca Minik:) minnak parmaklar iş başında , bizim konuşma hazırlıklarımız hızla devam ediyor, nesneleri isimleriyle sıralıyoruz hergün, bu da süper bir fikir:) Sürprizli hemde, saolasın canım

    YanıtlaSil
  2. İki çocuğum için turnuva şeklinde yaptım. Gerçekten eğlenceli oyun. Teşekkürler Oyuncu Anne.

    YanıtlaSil