17 Şubat 2013 Pazar

Minik Yavrum 2 Yaşında...

2 sene önce bugün; öğlen saatlerinde, takriben 12 saat kadar sancı çektikten sonra; ölümün soğuk nefesini tam da ensemde hissederken, ‘eğer biri ölecekse Rabbim ; o ben olayım lütfen!’ diyecek kadar kendimden geçmiş bir vaziyette ,KORKU VE ÜMİT halinin,ÜMİT duygusunu yitirp, Korkuya boğulmuşken ve deli gibi dua ederken Yüce Rabbim’e; ömrüm boyunca görüp görebileceğim en güzel şeyi, en harikulade nimeti,en büyük ikramı sundu Rabbim bana.. Tam da o ümidi yitirme anında geldin!! Buruş buruş, mora çalan renginle sanki dünyanın en güzel bebeğiydin!! Her şey durdu o an! Korkulu gözlerle bakan ebeler, ter içinde kalmış ; namına zarar geleceğinden endişe eden doktorum, dışarıdan gelen sesler…Her şey durdu! Her şey sustu! Kulağım dünyanın en büyük nimetinde ! Bir ses bekliyorum.Bir nefes! Belki aylar sonra ‘usandım!’ diyeceğim o ‘AĞLAMA’nı duyabilmek için ,ciyak ciyak bağırmanı umarak bakıyorum sana! SES YOK! Mutluluğun zirvesinden,paldır küldür yuvarlanırken ,zar zor ,çook uzaklardan gelen bir ses işitebiliyorum ‘KORKMA!’… Benim mücadeleci miniğim öyle yorulmuş ki ,ses çıkamaz olmuş meğer… Hemen alıp, doktor amcaya götürüyorlar seni ve birkaç dakika içerisinde geri getiriyorlar..AAHHHH ANNEMM..O birkaç dakikayı bana sormalı.. 1 ay mı,1 yıl mı,1 asır mıydı? Seni hemen yanıbaşıma koyuyorlar..Nasıl da güzelsin! Nasıl da tatlı! Kartpostallardaki,dergilerdeki bebeklerin hiçbiri böyle değil oysa :) Sonra ; o karanlık odanın kapıları aralanıyor ve nur gibi aydınlanıyor odamız..İşte AİLE olduk..Sevgili babamız da yanımızda.. Babamızın gözleri kocaman açılıyor ,endişeyle..Anlam veremiyorum…Zor bir doğum olduğu için ,kılcal damarlarım patlamışlar ve yüzüm şişmiş ! :) Öğrenince gülüyorum sadece..İki kılcak damar çıkmış ! Ne ehemmiyeti var..?! ‘Üzülmeyin!’.diyor doktor hanım; ‘1 haftaya kadar geçer!’ .. ’Yahu ‘diyorum içimden; ‘ Kalsa ne yazar, onlar bana evladımdan anı olur en fazla.Ben yavrumu sağ salim kucağıma almışım ya!’. İşte böyle yoğun duygularla Dünyama teşrif ettin Miniğim..Sonrası …Sonrası hep mutluluk.. Bazen kızmaca :) Bazen üzülmece.. Ama çoğu, hatta kızma ve üzülme sonrası bile mutluluk :) Mutluluğumsun..Mutluluğumuzsun.. Rabbim sana hayırlı upuzun bir ömür ihsan etsin minik yavrum; Ailenle beraber geçirebileceğin… Hayırlı bir kul ,hayırlı bir evlat ol..Seni görünce, insanların yüzü gülsün. Muhammed (S:AV) gibi ol! Girdiğin yere ışık saç! Yüreğinde imanınla sev herkesi! Her şeyi !.. Bir karıncayı ,bir kelebeği,bir susamış kediyi bile fark et ! Kainatı seyreylemeyi bil her daim! Rabbinin ikramlarını görmeyi bil! Şükretmeyi de…. Suni seslerde boğulma, hakikati dinle.. Oku..Hep oku..Kitapları oku,KİTABı oku,kainatı oku..Sevdiklerinin yüzünü oku, kalbini oku… Kendin için, ailen için,vatanın için,dinin için en çok da Rabbin için oku! Okuduklarını sırtlanıp ,kendine saklama ,kibirlenme sebebiyetin olmasın bildiklerin! Paylaş onları, isteyen istemeyen herkesle,sevgiyle paylaş.. Hiçbir karşılık beklemeden paylaş.. Sokakta ,halinden yoksulluğu belli olan bir çocuk gördüğünde, elindeki simidin yarısını bölüp ,ikram edebilmeyi, komşunun halini bilebilmeyi, selamı herkese verebilmeyi, yüzünden tebessümü eksik etmemeyi bil! Her daim anne duası alabilmen ,en büyük duam sana ! Tıpkı şimdi olduğu gibi, ömrün boyunca, herkesce sevil annem..En çok da Rabbimce ve O’nun sevdiklerince sevil.. Sevgi dolu bir aileyle, sevgi dolu günler geçirebilmemiz dualarımla.. Güzel yavrum.. SENİ ÇOK SEVİYORUM ….

4 yorum:

  1. Sanırım dünyanın en güzel duygusu anne olmak..
    Siz de o kadar güzel anlatmışsınız ki çok duygulandım anneliği tatmış gibi..
    Rabbim evladınızı hayırlı eylesin..
    Allah'a iyi bir kul, Efendimize(sav) yakışır bir ümmet olsun inşaAllah..

    YanıtlaSil
  2. Saadet-i müstesna...
    Kesinlikle öyle..
    Rabbim sizlere de nasib etsin bu duyguyu tatmayı..
    tüm dualarınza çoookça şükranlarımı sunarım.
    Ve hoşgeldiniz, ne de iyi ettiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Can Ömer Allah sana hayırlı sağlıklı bir ömür versin inşallah, annenin babanın yüzünü hep güldür emi, hep düşünen değerleri olan bir insan ol , soran sorgulayan kuru kuruya kabul etmeyen aklını mantığını kullanan Efendimiz yolunda ilerleyen bir kul ol,ne güzellikler bekliyor seni, daha hayatın başındasınız, maddi manevi her türlü kötülükten uzak olun inşallah emi,
    Sende büyüdün Miniğim hatta hakkaten abi olma yolundasın:))
    Rabbim her daim yeni heyecanlar yeni güzelliklerde ömrünü aydınlatsın inşallah
    Rabbim evlatlarımızı yolunda büyütsün
    Kader yollarına su serpsin
    İyi ki doğdun :))

    YanıtlaSil
  4. :)))) dunyalar tatlisi Etka'nin; dunyalar tatlisi annesi !!! cani gonulden tesekkur ederiz hos sozlerin;guzel dualarin icin
    amiiin amiiin amiin binlerce ;)

    YanıtlaSil