2 Ocak 2013 Çarşamba

PLASTİK BARDAKTAN TELEFON :)

Bugünkü ; komşu teyzemizde  sabah kahvesi klasiğimizde , ABBA'mızın okul için hazırladığı PLASTİK BARDAKtan TELEFONunu görünce elbette Minik de istedi :)

Neyse ki , küçük çaplı bir telefon krizinin eşiğinden döndürdü  bizi; komşu teyzemiz ! :)

Hemen ; 1 dakikada hazırlayıverdi Minik'e de bir telefon ..

Telefonun hazırlanması çok basit ;

2 plastik bardağa ihtiyacınız var.. Bir de İPe...

Bardakların altlarına, birer ufak delik açıyorsunuz ve ipin iki ucunu buralardan geçirip,bir daha çıkmaması için düğümlüyorsunuz.. (İpi biraz uzun tutarsanız, odalar arası da konuşabilirsiniz belki :))

Telefonun (bardağın) birini miniğinize veriyorsunuz, diğeri sizde duruyor.

Biri Minik'te durdu ,biri bende..Kah ben konuştum , o dinledi ..Kah Mnik konuştu; ben dinledim :)

İp sesin iletimini sağlıyor ve bardaklar  da ahize görevi görüyor..

Çok eğlenceli bir oyuncak :)

Bugün elimizden düşmeyecek gibi görünüyor :))

Çocuklara TELEFONla konuşma usulünü öğretebilmek için de güzel bir vasıta olabileceğini düşünüyorum :))

Aynı zamanda, telefonla konuşma hevesini de bir nebze dindirecektir :))


                                                                                       

3 yorum:

  1. ben de bunu yapalım mı yapmayalım mı derken senın yazını gordum cok eglenmıse benzıyor resımlerde eee evde bır abla olunca. bızım kardesımız de buyuusn boyle bırlıkte oynarlar ıns

    YanıtlaSil
  2. nerdeeee ;( biz hepten yalniziz ..o qbla komsu ablamiz;) neyse ki sabahlari onlarla 1 saat falan geciriyor coluk cpcuk goruyor kuzum;)

    YanıtlaSil
  3. abla ben yaptım olmuyor ip hangi marka veya nasıl ip olsun söylermisin

    YanıtlaSil