Ayaklarımızla da Resim Yaparız Biz ! :))

Merhabaaalar efendiiimmm :)) Annesinin dersleri ,sınavları, Minik adamın öksürükleri,ateşleri derken uzun zamandır ayrı kaldık blogumuzdan... Neyse ki hastalıklarımız büyük orandan azaldı ve sahalara geri döndük ! :)) Bugün ne yapsak , ne etsek,ne oynasak diye ; ETKİNLİK KİTABImızı kurcalarken de ;işte bu oyunu gördüm! AYAK BASKISI ! :))) Fikre bayıldım ama ,'banyo oyunu' olarak uygulamak üzere erteleriz demiştim.. Derken ; Minik , zulama sakladığım kraft kağıtlarımı ele geçirmiş bir vaziyette karşıma gelince ;kendiliğinden bir araya gelen bu muhteşem ikiliye karşı koyamadım ! :)) Hemen; banyomuzun önündeki paspası ortadan kaldırıp ; yere bu koooskocaman kraft kağıdı serdim.. Parmak boyalarımızı tabaklara sıkarak hazırladım..Süngerler, fırçalar da tamam.. Çoraplar çıkartıldı, kollar sıvandıı ...ve SAVAAAŞA HAZIRIIIZ ! :)) Önce ayaklarımızı boyalarla boyayıp,kağıdın üzerinde yürüdük,hopladık zıpladık :)
Derken ayak baskısının boyutu değişti.. Elller kollar da daldı boyaların içine... Geçtiğimiz günlerde kanal gezerken Yetenek Sizsiniz programında bir ressama denk gelmiştim..Ayaklarıyla resim yapıyordu; 'Bunu dünyada bir tek ben yapıyorum !' demişti..KÜLLİYEN YALAN :)) İŞTE BİZ DE YAPIYORUZZZZZZ :)))
Hem ;hiç de o kadar zor değilmiş... İnanılmaz eğlendim(K) ...! Oyunun en sonunda,Minik'in boyalı ellerini gözüne sürmesi ve beraberinde annesinin mekan sarsan çığlıklarını saymazsak çok güzel vakit geçirdik :)))
Bugün de böyle güzel bir gün idi... Sevgili,minik oğlumu bana emanet ettiğin için binler şükür olsun Rabbim'e..Hayat onunla o kadar güzel ki! ....

Yorumlar

  1. Cok guzelsiniz resmin izin son Hali de harikasi gorunuyor. Bu gunlerde Cok yogunyz AMA Firsatini bulursam yusufa da yaptirmak istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar