'SU'suz AKVARYUM; CD BALIKLAR ve DAİRE :)

Merhaba;

Bugünkü oyunumuzda, odamıza 'SU'suz bir AKVARYUM kurduk:)

Kullanılmayan CDlerden balıklar ve deniz kaplumbağası yaptık.. Yüzgeçleri çizip ,kestim Minik yapıştırdı.
Bir balığımıza pullar yaptık.Büyüklü,küçüklü daiereler kestim.Orta yerlerinden katladım,Sonra açıp Minik'in tekrar katlamasını istedim ama katlama işini ,kırıştırma işine döndürünce, sadece yapıştırmasını istedim:).


Bugünün bize BONUSU ise; DAİREyi öğrenmek oldu..
Pullar daire, cd balıklar daire.. Deniz kaplumbağamızın bacak ve kolları; ortadan ikiye ayrılmış (yarım) daire ve kafası da daire :)

DAAARE diye diye yaptık balıkları..
Sonra da şeffaf mavi kabı duvara yapıştırıp,balıkları da onun üzerine yapıştırdık.
İşte akvaryumumuz olduuu :)





Minik bu akvaryum işine o kadr sevindi ,o kadar mutlu oldu ki; bir kez daha güzel bir yolda ilerlediğimize kanaat getirdim..
Herkesi eve girer girmez akvaryumumuzun yanına götürüyoruz :)
Uzun süre bu akvaryum odamızda kalacaktır tahminim ..

Sizlere de ; Hayatınızı,evinizi,odanızı renklendirbileceğiniz günler diliyorum  ;)

Yorumlar

  1. Cook güzel olmus bayıldım.Hemen yapacağız biz de,Barış cok seviyor deni Hayvanlarını...elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. çoook teşekkürrler.sizinkisi eminim ki bizim oyunumuzdan daha eğlenceli ve renkli olur:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar