6 Aralık 2012 Perşembe

MİNİK , BALIK AVINDA !...

Balıklarla ilgili faaliyet ararken ,şu balıkların(http://www.kitapanaliz.net/balik-ornekleri.html) resimlerini gördüğümde bayıldım ve hemen bu haftaya dahil etmeye karar verdim..

Resmi bilgisayarıma kaydedip, büyüttüm,ekranın üzerine koyduğum beyaz kağıtlarımla da kopya ettim ...Renklendirdim..
Renkli ataçlar aldım ..İşin ilk kısmı hazırdı..
Oyun kısmına gelince,uzun zamandır yapmak istediğim birşeydi,Balık Avı oyunu hazırlamak.
Bir sopanın ucuna kurdela bağlayıp,onun da ucuna mıknatıs yapıştırdım ve bir OLTA yaptım. (tabbi sair zamanda oynayabileceği bir olta olmadı.Mıknatısı silikonla da yapıştırmış olsam,sağlam olduğunu sanmadığım için hemen yukarı kaldırdım oyun bitince.)

İşte oyunumuz hazııırr !

Minik'İn önüne koydum ;balıkları da ataçları da.Ve birlikte balıklara,kendisiyle aynı renkte YEM(ataçlar) yedirdik.Tabi ataçları kendisi takamadı ,beraber taktık.


Sonra 'RASTGELEEE'dedik ,balık avlamaya başladık.


Öyle böyle demeyin, sopa büyük ,ip uzun olunca iş acaip DİKKAT gerektiriyor ! Önce tutturamadı,kızdı ,sinirlendi,bozuldu :) Ardından ben aldım oltayı,yapamadım bilerek ve güldüm kendi kendime, 'olsun dostum,şimdi yakalayacağım siziii :))!' diyerek devam ettim ..Beni öyle görünce Minik de gülerek ve yılmayarak, sakince dahil oldu oyuna..
Ardından uygun renkteki balıkları eşleştirerek, tutmasını istedim.Ben rengi söylüyorum Minik balıkları tutuyor...
Böyle uzun uzuuun oynadık ve yeni BALIK AVI oyunumuzu çok sevdik ..

SİZLERE DE BUGÜNKÜ DİLEĞİMİZ,
                                                                     RASTGELLEEEEEE ;)))

5 yorum:

  1. çok güzel bir fikir bu, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. ahahha Büşramm :) yirim seni yaa :) Teşekkür ederiz teyzesi:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş maşallah miniğe de :) Etka eşleştirme de çok istekli değil. Allah ne verdiyse katıyo karıştırıyor birbirine:))

    YanıtlaSil
  4. duygu tesekkurlerrrrr ;)))

    NE kadar degisik degil mi Etka'nin annesicim ..ayni aylarin cocuklari ama simdiden ilgi ve.tercihleri farklilik gosteriyor.Fitrat boyle birsey herhalde.
    Mİnik de tam bir eslestirme delisi!
    Disarda,evde hererde ayni ve farkli olanlari buluyor.
    'naani baak ayniii!' ya da "naaani baak baccaaa' ;)
    Ama boyalari cok sevmesine ragmen Etka gjbi guzel boya yapamiyor.Dandun girisiyor boyaya :))) Allah ne verdiyse boyuyor:)

    Bunlar hep Rabbim'in sanati iste! TEfekkur etmek icin insana bir kucuk cocuk yeter! :)

    YanıtlaSil