13 Aralık 2012 Perşembe

İLK RESMİ OYUN GRUBUMUZU BAŞLATTIK :)

Merhaba sevgili blogum:)

Bu hafta 'çocuklu kıpraşmalar'la öyle yoğunduk ki, haftanın temasını da blogumuzu da ihmal ettik..

Bugün yine bir 'Çocuklu kıpraşma'mız vardı.. Annemizin iş arkadaşları ve onların minikleriyle, MİNİKlerimiz için programladığımız bir OYUN GRUBU oluşturduk.Bunun oluşumunda,başlamasında; bizzat verdiğim çabadan ötürü ,kendimi takdir ediyorum elbette:)
Bu ikinci buluşmamızdı.. İki tane 3.5 yaş erkek, bir tane 2.5 yaş kız, 1 bizim 22 aylık minnak, 1 tane 18 aylık kız minik ve 2 de bebeğimiz var :)

Önce ÇOCUK GELİŞİMi Öğretmeni olan bir annemiz bizim için tombala hazırlamıştı..Hem de 2 çocukla ! :)  ÇOOOk güzel ve eğlenceliydi ..Lakin grubu toparlamaktan
 fırsat bulup da foto çekemedim :/
Daha sonra ev sahibi teyzemizin , miniklerin hepsine birer tane aldığı kum boyamalarımızı yaptık.Yaparken  halka şekilnde oturduk ,bir renk seçtik ve herkes o an ,o rengi kullandı..
O renk hakkında konuştuk ,odada aynı renk eşyaları bulup gösterdik vs..
İşte kum boyamamız;
Bu tablo, yapışkanlı bir tablo..Rengarenk minik kumlar var yanındaki poşetlerin içinde..İstediğiniz yerin kağıdını çıkartıp, istediğiniz renk kumu döküyorsnuz :) İşte böyle :)
Kitap okuduk,eşleştirme oyunları oynadık..Boyama yaptık ve en son da hazırlamış olduğum ÇOMAK KUKLALAR ile duygularımız oyunu oynadık..

Bu ,ilk Minikler kıpraşmamız sayılırdı ve programsızdı...
Diğer kıpraşmalarımız için bir program hazırlamak niyetindeyiz.Konular şeçerek,hazırlık yapaccağız... Önümüzdeki kıpraşma için konumuz,KIŞ/KAR... renklerden BEYAZ (KAR SEBEBİYLE:)) ŞEKİLLERDEN DAİRE:)
Her anne birşeyler hazırlayıp getirecek ..Bakalım neler olacak,nasıl olacak:))

İşte böyle bir güzel gün geçirdik ...
Arkadaşlarla,oynadığımız,kavga ettiğimiz,paylaştığımız,paylaşamadığımız,eğlendiğimiz,ağladığımız..Kısacası hayatı öğrendiğimiz..

Her Minik'e ,arkadşlarla dolu,eğlenceli bir dünya dileklerimle..

4 yorum:

  1. Bizde Bişkek'te bir oyun grubu kuruyoruz. 4 çocuk 2. -2,5 yaş civarı çocuklar. 2 erkek 2 kz. Ev sahibi anne masal şarkı gibi bir dil etkinliği, boyama hamur oynama gibi sanat etkinliği, denge ve hareket oyunu gibi 3 etkinlik hazırlayacak. Haftada 1 defa. Diğer 3 anne poaça, meyve suyu ve tatlı paylaşıp hazırlayacak. 11 den 2 ye kadar. Anneler hareketli oyuna dahil edilecek. Bakalım Pazartesi bizde başlıycaz. Her haftanın bir konusu olabilir bu çok güzelmiş. Hatta bizde duygulardan başlayalım kopya çekiyim sizden :))

    YanıtlaSil
  2. Neeee şaaahaaane :)) Ben de üzülüyordum sizin için:) Hatta eşimle paylaşmıştım 'Bişkek'te kimseleri yoktur, sıkılıyordur ETKA 'diye >) Hey Allah'Im :)
    Offf haftada 1 olması çok iyi..Biz mesafeler olarak birbirimize çok uzağız..Onun için 15 te 1 yapacağız sanıyorum ki..
    :)) Kopyaların hepsi sizin olsun:) Umarım güzel vakit geçirirsiniz:)
    Sevgilerimle.Etka'Mı öperim ;)

    YanıtlaSil
  3. Burda kalabalığız canım Elhamdülillah sırf Bişkek te 5 tane okulumuz var toplam kırgızıstan da 17 kolej var :))
    Ama amaçlı bir araya gelinmesice çocuklara bir faydası olmuyor!
    Öptüm kokladm teyzesi , fena düştü bugün :( uyuttum şimdi :( dua et teyzesi :(

    YanıtlaSil
  4. ooovvv :) Hey maşşallah :)) Rabbim sayılarınızı arttırsın..
    Etka'ma da çok çok geçmiş olsun..ancak cevap yazabildim. umarım tekrarı olmaz ama böyle böyle büyüyorlar işte:)
    ASlında ben şunu anladım ki,düşünce onlar değil,annelerin yüreği büyüyor:)
    böyle böyle metanetli olmayı öğreniyoruz:)

    YanıtlaSil