HER BİR TANESİNİ ,BİR MELEĞİN İNDİRDİĞİ ,İLAHi iKRAM; KARRR :) Hoşgeldin, Sefa getirdin :)

Merhabaaaalar :)

Bu sabah uyandığımızda , harikulade bir ikramla karşılaştık!
HERYERRR BEMBEYAZZZdı ! :))

Kar yağdığında ;oldum olası mutluluktan dört köşe olurum:)
Çocukken , tüm mahalle toplaşıp yaptığımız kar savaşları sebebiyle;
Biraz büyüyüp,işe güce karışınca da tatiller hasebiyle mutlu olurdum.

Şimdi ise hem Minik'Le eğlence çıkacak, hem de 'mikroplar kırılacak ' diye :)  inanılmaz mutlu olduM :) Anne yüreği işte :)

Minik adamımsa ,camdan dışarı atlaayacaktı resmen..Çıldırdı karı görünce..Oysa geçen sene, 1 yaşındayken ,ilk kar ile tanışmamız çok da olumlu geçmemişti..Kara basmayı büyük bir ciddiyetle ve kararlılıkla reddetmişti Minik..

Birkaç kere dışarı çıkartmaya yeltenmş ve genelde sıkıntıyla eve geri dönmüştük..

Lakin bugün,büyüdüğümüzü gördüm bir kez daha:)

Sabah kahvaltısının hemen ardından ,balkondaki tüm karları toplayıp, içerde bir KAR EĞLENCESİ yaptık ilk önce..

Kara dokunduk,soğuğu eldivensiz olarak hissettik önce.. Eriyişini ve suya dönüşünü gözlemledik..
Böyle böyle konuştuk ,tanıştık biraz..Ardından verdim karı Minik ile komşu ablasının önüne, geçtim koltuğuma ve kahvemin başına:)

 Bu da,KARDAN ÖRDEĞİMİZ :)) Gözler kuş üzümünden :)

Öğlen uykusu gecikti,geç yattı geç uyandı derken ,akşam oldu hava soğudu.. Ama duramadım yerimde..Sıkı sıkı sardım (ki yine abarttım sanıyorum ; özet geçiverecek olursam, külotlu çorap+ yün tayt+ polarlı salopet.üzerine; badi+kazak+hırka :) kalııın mont,ayakta da 2 çift kalın çorap ve bot )

Küreğimizi, el arabamızı aldık kar oynamaya indik;
Normalde komşu ablalarımız ya da abilerimiz olurdu ama okullar olunca hiç çocuk kalmıyor bizim burda,bir yanımız buruk ,yalnız yalnız oyanayacağız diye üzülürken,, bir de komşu teyzemizle ,torununu görmeyelim mi! :)
Minik'ten bir yaş büyük olan ,komşu teyzemizin torunu bugün okula gitmemiş:))))

İşte eğlence diye buna derim:)

Bu da sanat eseri, KARDAN canavarımız :)
Rahmeti tatlı tatlı hissedebileceğiniz, bembeyaz günler diliyorum :))

Yorumlar

  1. harika beyazlik ve kar sevinci..bursada bu kadar kar var ymi suan? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugun yagis durdu :/ amaaa yarin devam edecegini umuyor tahmincileeerrrr ;)))

      Sil
  2. nasil guzel resimler kari mucize olarak goren beni cok mutlu etti ozlemimi arttirdi...bi resimde kum havuzu gb bir oyuncak var onu nerden aldiniz?cok begendik:)

    YanıtlaSil
  3. esracigim ;) su ara derslerimle oyle yogunum ki bloga hic bakamiyorum bile.
    ancak yazabiliyorum.
    blogda ;yuncak tavsiyesi olarak bir baslikta bahsetmistim daha once.mothercareden aldik.
    early learning centre (e.l.c) marka su ve kum havuzu.
    ayakli bir kum sehpasi gibi aslinda ama ben ayaklarini cikarttim kar oynarken göbüsümüz üşümesin diye ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar