11 Aralık 2012 Salı

Haftanın Teması; DUYGULARIMIZ ve ÇOMAK KUKLALARIMIZ

Merhaba;
Birkaç ay önce şehrimize açılan çocuk kütüphanesini ziyaret ettiğimizde ; 'duygular'ı anlatan bir çocuk kitabıyla tanışmıştık ..
Minik kitabı çok sevmişti..Ve tüm duygu ifadelerini birebir yapıp,hangi ifadenin ne zaman kullanıldığını bildiğini göstermişti bana..
O zaman çok şaşırmıştım,1.5 yaşındaki bir çocuğun tüm ifadeleri tanıyarak,mimiklerini böyle ustalıkla kullanabilmesine :)
Zaten Minik, mimiklerini büyük bir ustalıkla kullanıyor, türlü şebeklikler yapıyordu bizlere :)
Herhalde hemen tüm 1.5 /2 yaş arası kuzular böyledir.

'Demek ki bu minik kuzular herşeyi ama herşeyi gözlüyor ,hiçbir detayı kaçırmıyorlar' demiştim.

İşte o zaman ; bu kadar çok hoşumuza giden duygular konusunu ,ileriki bir zamanda tekrar etmeden duramayacağımızı anlamıştım :)

' O' zaman, işte 'bu' zaman :)

Öncelikle 'Duygularımız' konumuz için neler yapabileceğimizi araştırdım biraz ...

İlk önce ,konumuz için,bugüne kadar  hiç hazırlamamış olduğum ÇOMAK KUKLALARdan yapmaya karar verdim.

İlk olarak seçtiğim ifadeler; KIZGIN,MUTLU,ÜZGÜN,KORKMUŞ VE ŞAŞKIN idi ...

İşte kuklalarımız;

 


Yine ters yüklendi fotoğraflar :/  şu işi bir kıvıramadım :))

Öğlen uykusunda iken hazırladığım kuklaları, karnımızı doyurduktan sonra çıkartacaktım ki ;Minik buldu bile:) Ve bayıldı! Çoook sevindi kuklalara :)
Bu kadar sevneceğini bilsem daha önce yapardım kuklaları :)

Önce tektek hepsiyle tanıştık..Yüz ifadelerinin neyi anlattığından bahsettik..Minik ile beraber ifadelerin taklidini yaptık.

Sonra komşu ablalarımız geldi ve onlarla birlikte, hangi durumlarda, neler yaşadığımız ve yüzümüzn alacağı ifadelerin, ne olacağından bahsettik.
'Kitap okuduğumda sevinir,mutlu olurum, köpek gördüğümde korkarım' gibi...

İşte kuklalarımızla birlikte konumuza ve haftamıza sıcak ,eğlenceli bir giriş yapmış olduk böylece...

SİZLERE DE ;BOL GÜLÜMSEMELİ ,MUSMUTLU GÜNLER TEMENNİ EDİYORUM:)

3 yorum:

  1. Selamlar,
    Sizin ifade kartlarından bende bugün hemen yaptım:)
    4 adet... foto yüklemeyi beceremedim yoksa gösterecektim...
    Akşam küçük beye sunacağım bakalım neler yapıcak..
    Ama bizimki daha 14 aylık oldugu için artık öğrenmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Öyle miii:) ??? Çok sevindim...
    Eminim ki çok da güzel olmuşlardır :)
    Umarım keyifli zaman geçirebilrsiniz:)
    Verdiği tepkiyi merak ediyorum:) Muhakkak yazın e mi? :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Selamlar
    İfade kartlarından cook begenerek ve eglenecegimizi düşünerek yaptım ama kızmış ve Üzgün yüz ifadelerini görünce kızım agliyo oynamak istemiyor. Bu arada 15 aylik kızım. Henüz erken mi acaba bu hassasiyetini sebebi ne ola ki ? :��

    YanıtlaSil