DUYUSAL TORBAMIZ :)

İşte bir klasik daha !
Hemen tüm anne,bebek,oyun bloglarında rastlamanız mümkün,zira ben de Barış'larda görmüştüm ilk önce http://barisingunlugu.wordpress.com/2012/09/04/duyusal-torbalar/..

Bir kilitli poşet, içine sıkabileceğiniz bir köpük jel, kilitli poşetin ağzını bantlayabileceğiniz bir koli bandı ve poşetin içi için ıvır zıvır :) .. İşte hepsi bu!

Temamız su altı olunca, kırtasiyelerden ilgili sitckerları bulmak zor olmadı..

Stickerları ,alt kısımlarından ayırmadan,keserek ( çünkü ,poşet içinde de birbirlerine yapışabiliyorlar) kullandık.

Bu oyunumuzu da ,bugün bizi ziyarete gelen anneannelerimizle oynadık.
HACİİİİ dedesiyle birlikte hazırladılar torbayı.Köpüğü birlikte sıktılar, kilitli poşeti beraber kilitlediler ..

O kadar heyecanlandı ve mutlu oldu ki tarif edemem :)
Sonra da köpüklerin altına gizlenmiş olan, deniz yıldızı,atı,kaplumbağasını ,balıkları,yunusları,balinaları buldular tektek..



Güzel bir aktivite oldu..Teşekkürler Barış ve annesi ;)) Teşekkür ederiz sevgili HACI mız :)

Büyük ailelerin büyüüük lezzetini tadmanız temennilerimle..





Yorumlar

  1. Blog okuyamiyorum bu aralar,ne var ne yok diye bakayım dedim fırsat bulmuşken... Cok güzel olmus torbalariniz, fikir verebildiysem ne mutlu bana. Öpüyorum tatlı kuzuyu

    YanıtlaSil
  2. :)) Fikir annemizsin daha ne olsuN:))
    Barış'ımı öperim ben de..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar