14 Aralık 2012 Cuma

DUYGULARIMIZ GRAFİĞİ

Merhaba;
Dün gece Minik adamım için, bir DUYGU GRAFİĞİ hazırladım ve odasındaki, kitaplığının yan tarafına astım.

Sabah uyandığında ,grafiği görünce ,sevinç çığlıkları atmaya başladı:)

Artık ne olduğunu anlamasa bile,aktivite ve oyunlardan inanılmaz bir keyif alıyor .)

Bu grafik ile duygularını daha kolay ifade edebilecek..Aslında bize faydası olacağını düşünüyorum zira sinirlendiğinde bunu oyuncakları savurarak göstermeye başlamıştı..Şimdi , ben kızdığımda hemen grafiğin başına gideceğim ve kızgın yüzü seçeceğim.Ya da üzgün olduğumda.Bunu zamanla onun da yapabileceğini düşünüyorum:)
Onun dışında da ,günlük olarak ,duygu durumumuzu ifade etmek için hergün yanına uğramaya çalışacağız..

Grafiği hazırlamak çok basit..
İşte fikir ve kalıp buradan  ;
http://www.okuloncesietkinlikleri.com/1428-post1.html

Bizde raptiye olmadığı için, bir minik kurdela parçasını düğümleyerek işi halletmiş bulundum:)

Aynı zamanda , grafiği önünüze alarak, gözünüz kapalı bir vaziyette oku çevirebilir ve denk gelen yüz ifadesi oyununu grup oyunu olarak oynayabilirsiniz..Hangi ifade gelirse ,onun taklidini yapar oyuncu ve ne zaman  bu duygu durumunda olduğunu açıklar ..

Bu oyun için  şöyle şahaaane bir alternatif daha var, ama onu Allah o günleri görmeyi nasip ederse ,seneye saklıyorum :)
http://www.inciminci.com/?p=3432

iŞTE bizim grafiğimiz ve uyku tulumunu bile çıkartmadan oyuna dalan Minik efendi;)
 
Yalnız; YAN taraflardaki yüzleri de aşağı doğru baktırsam daha iyi olurmuş:) Size bir tavsiye olsun bu da :)
 
Ayrıca ,dün oynadığımız eşleştirme oyunumuzu da ,bugün pazen panomuzda oynadık bu sabah.
Pazen pano için ,cırt yerine ZIMPARA KAĞIDI kullanıldığını okumuştum bir kitapta..
Zımpara kağıdı ile denedim bu kez. Daha başarılıydı,Minik daha kolay tutturabildi.
Tabi iktisat ederek,şöyle birşey yaptım,
Zımpara kağıtlarını kağıtların arkasına yapıştırmak yerine selebantla tutturdum:) Böylece başka oyunlarda da defalarca kullanabileceğim;)
 
SİZE BİR ÖNERİ; PAZEN PANO YERİNE KEÇE PANO!
 
Pazene cırtları da zımparaları da tutturmak zor oluyor.Ama keçe üzerine koyduğunuz gibi yapışıyor :)

Ben de ince keçeden alıp pazenimin üzerine tutturmayı düşünüyorum hatta :)
Maliyeti de en fazla 5/ 6 lira tutar tahminim..

İşte bugünkü oyunlarımız bunlardı :)
Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder