6 Aralık 2012 Perşembe

ÇORAPLARLA AHTAPOT YAPTIK :)

Merhaba:)

Malum bu hafta TEMAmız; SU ALTIndakiler ...Minik, denizdeki canlılardan en çok AAPOTOT (ahtapot) ile ilgilendi...Sürekli dilimizde günlerdir...AAPOTOT aşağı,AAPOTOT yukarı :)

Hal böyle olunca ben de Minik dalgıçıma bir AHTAPOT etkinliği hazırladım.
Bugün babaanne/dede ziyaretimiz vardı.Etkinlik için kullanacağım malzemeleri de yüklendim yanıma,götürdüm babaannelerine...

Dedesiyle birlikte yapmalarını istedim bu etkinliği..

Ahtapotun yapımı çok basit...Öncelikle beyaz çocuk külotlu çorabına ihtiyacınız olacak,bunu doldurarak kafa ve kolların 2 tanesini elde edebileceksiniz..(biz komşu ablamızın eski çorabını aldık:))

Sonra diğer kollar için de beyaz diz altı ince çorap kullanmanız lazım..Aslında renk için bir sınırlama yok da ,ben beyazı tercih etmiştim,lakin tüm aramalarıma rağmen dizaltı beyaz çorap bulamadım.Dedesiyle beraber yapmalarını da çok istediğim için ten rengi çorap aldım :) Beyaz çorap bulunca,diğerlerinin üzerine geçireceğim ...

Doldurmak için ; biz bir yastığımızın içinden çıkarttığımız boncuk elyafları kullandık..Pamuk ya da gazete kağıdı da kullanabilirsiniz.


Diğer kolları(dizaltı çorapları) doldurduktan sonra; düğüm atıp,külotlu çorabın alt kısmına diktim...

Çok basit ve eğlenceli bir faaliyet :)

Dedemiz çorapları açtı,Minik de doldurdu..Tabi bizim Minik efendi ,çakallık edip kaytardı :)
Biraz doldurup,biraz kaçtı ,dedesine yıktı işi ...

İşte AAPOTOTumuz oldu böylece :) Tahminimce sevdiğimiz oyuncaklar kategorisine girecektir yakın zamanda....


BÜYÜK AİLELERİN, SICAK YUVALARIN TADINA VARABİLECEĞİNİZ GÜNLER GEÇİRMENİZ TEMENNİLERİMLE... ;)

3 yorum:

  1. Süper fikir!
    Aapotot'uyla bol oyunlu günler (;

    YanıtlaSil
  2. Ooo bakıyorum da hep dedelere yikmissin aktivite işini :) Cok güzel olmus aapototunuz . Son cumlene de kocamann aminn diyorum...

    YanıtlaSil
  3. zeyneppp teşekkürlerrr:)


    haha Barış'ın annesiciğim:))) sorma gitsin :)) çok işime yaradı:D

    YanıtlaSil