26 Aralık 2012 Çarşamba

CİPS KUTUSUNDAN KUKLA :) ve KARTONDAN KUKLA SAHNEMİZ

Merhaba;  

Bugünkü şekiller oyunumuz bir kukla hazırlamak oldu...
Etka'cığımızın blogunda (http://etkaca.blogspot.com/2012/12/kapak-adam.html )
  görürüz de fikir çalmadan durur muyuz hiç?! :)

Boş bir cips kutusu kullandık bunun için..
Daire şeklinde gözler,ÜÇGEN burun; KARE ağız :)) Minik yapıştırdı tek tek..

Bir de şu tüylü tellerden kol yaptık..Kutuyu yanlarından delip,Miniğe verdim teli geçirmesi için..

 Böylece kutunun içersinden elinizi soktuğunuzda;
tüylü teli yani kolları da hareket ettirebiliyorsunuz:)





   İŞTE BU KUKLAMIIIZZ:)

Bu daaaa aylaaaar aylaaar öncesi hazırlamış olduğum,KUKLA SAHNEMİZ :)))

Önceleri biz; kukla oyunu tertip ederdik,Minik izlerdi...Şimdi ise, Minik adam, bıdı bıdı birşeyler konuşturuyor kuklalarına :)

Büyükçe bir karton kutunun ,ön kısmını kesip çıkarttım..Sahnenin önüne de bir kumaş ekledim.Bu kumaş seyyar bir kumaş..İstediğniz zaman kullanıp ,istediğiniz zaman çıkartabiliyorsunuz..Çünkü cırtları var :))

(Dipnot; bu kukla sahnesi ile ilgili hoş bir ayrıntı öğrendim ,uygulayacağım inşallah..Ama söylemem sürpriz:))))
İşte eğlence dünyamızdan bir kesit daha :))

Bol gülücüklü günler dilerimmm    :))))



1 yorum:

  1. Fikirler ve oyunlar çok hoş.Kullanabilir miyiz? :) Ben de oyun meraklısıyım ancak nedense oyun üretmede zayıf kaldığımı düşünüyorum.Gerçi kızım daha 14 aylık.Yavaş yavaş başlamalı değil mi?

    YanıtlaSil