1 LİRA 'ya YAZI TAHTASI :)

2 yaşlarına girip,boya  kalemlerinin eğlenceli dünyasını keşdeden hemen her miniğin annesi; evde boyanmadık duvar, koltuk kalmadığından şikayet eder :)

Biz Minik ile hiç böyle bir sıkıntı yaşamadık çok şükür.Belki de yaşayacağız kimbilir:) ?
Belki de ,hemen hergün oyunlar,etkinlikler yaptığımız için ihtiyaç duymuyor,bilemiyorum...

-Anne olacağımı öğrendiğim andan itibaren, minik kuzumla ilgili kurduğum düşlemelerimin içinde bu tip bir YAZI TAHTASI da vardı:)

'Eğer duvarları boyamaya kalkarsa, ona ait bir alan hazırlarız !' demiştik babasıyla.

Duvarları boyamadık, ama ben ,oğlumun bir yazı tahtası olmasını istedim, özgürce karalamalar yapabileceği.. İkeadakine baktım önce, SONRA DA NETTEN ARAŞTIRDIM BİRAZ;ama daha geniş bir alan olmalıydı,boyuna denk gelmeliydi falan filan derkn beğenemedim hiçbirini..

Bir kırtasiye ziyaretimizde, bu kağıtları görünce,resmen gözlerim ışıldadı..!

BİNGOOO! İŞTE ARADIĞIM YAZI TAHTASI BURDA !!
VE SADECEEE 1 LİRA:)

Hakkında daha fazla konuşmaya gerek yok;
resimler size EĞLENCENİN BOYUTUNU çok daha iyi anlatacaktır :)

DİPNOT; tebeşir ile kullanıyoruz ve kağıdı duvara 5 6 yerinden duvar sakızı(patafix)  ile yapıştırdım.

 Bu da BOYUTU daha iyi anlamanız için :)
EĞLENCELİ GÜNLER DİLEKLERİMLEEEE :))))

Yorumlar

  1. AA ne güzel :)Her kırtasiye de var mı acaba:?
    Bu arada duvarda ki yapışkanlardan ben de var :D
    Oğlum onları sevip balon nerede dediğin zaman bak burda diyor:D

    YanıtlaSil
  2. evet evet vardir :) zaten kagidin adini yazmayi unutnusum; KRAF KAGİT imis.
    haha oyle mi:)) cok sevmistik biz de :)
    hosgeldiniz bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk.Artık takipteyiz:)
      Sormak lazım kırtasiyeye:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar