6 Kasım 2012 Salı

Uyduruk Oyuncak Fikirleri 1 :)

Nurturia'daki CAAANIM arkadaşım NİLÜFER(Nilşafak )imin ürettiği ve fakat mekanizmada bir parça da olsa fikir desteğim olan bu UYDURMASYON oyuncağı ,dün fikri çalar çalmaz yaptım :)

Yapımı çok kolay.

İstesiğiniz temayı kullanabilirsiniz. Ben farklı renklerden oluşan ,aynı nesneleri seçtim. (giysiler);

 Geniş ve uzun şeritler kesip,nesneleri üzerine yapıştırdım.

Bu şeritleri içerisinde ilerletebileceğim, 2 kartonu ;şeritlerden kalan boş kısımlarından yapıştırarak birleştirdim.
Ve falçata ile de birer pencere açtım ,her şerit parçasının hizasına denk gelecek şekilde..

Şeritleri ilerletiyor,ve farklı yerlerde sıralanmış olan renkli giysileri bulmaya çalışıyorsunuz.
 Mavi şapkanın altına,mavi tişört,mavi pantalon ve mavi ayakkabı  gibi ;)


Şeritlerin arka kısımları boş.Daha sonra başka temalar da ekleyebilirim ;) araçlar mesela ;)  Ya da aynı nesnelerin öğrendiğimiz farklı renklerini de devam ettirebilirim,arkalarında..
İşte böyle :)
Nilüfer'ciğime tekrar teşekkür eder ,masal kuşumu öperim :)
DİPNOT; Oyundaki katılımıma gelirsek; sadece ilk aşamada şeritleri nasıl çekebileceğini gösterdim, ilk bir kaç turu beraber oynadık.Sonra Minik kendisi devam ettirdi ;)

2 yorum:

  1. Çok güzel ve değişik bir oyun olmuş bu, aynısı matematik öğretiminde de kullanılabilir diye düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
  2. :)) çok teşekkür ederiz KIRMIZI :) (NİLÜFER ADINA DA ;))
    olabilir tabi..pek çok farklı şekilde geliştirilebilir :)

    YanıtlaSil