5 Kasım 2012 Pazartesi

SULU BOYA PARTİSİİİ! Bölüm 1: SOĞAN BASKISI

Merhaba:)

Daha önce bahsetmemiştim sanırım, Minik Oyuncunun halası, bir OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ! :) Şanslıyız anlayacağınız:) Fikir ve dökümanlar konusunda bize ,çok çok katkısı olacak ve hatta olmaya başladı bile :) Haftasonu yaptığımız aile ziyaretinde, Halacığımızın ders kitaplarından birisine el koyduk!

İlk olarak suluboya ile yapılan baskı çalışmalarına bayıldığım için,bugün bir SULUBOYA PARTİSİ yaptık:)
İlk çalışma,SOĞAN BASKISI;
Soğan baskısı için,kuru soğanı ortadan ikiye bölüyorsunuz.Ellerinden kaymaması için kabuklarını üzerinde bıraktım.Normalde küçük baskılar için,PIRASA kullanacaktık ama babamız pazardan almayı unutmuş:) Biz de iri, TAZE SOĞAN ile küçük baskılar yaptık.

Fırçayı sırasıyla su ve boyaya Minik batırdı ,soğanları ise boyadık



  ve baskıları Minik yaptı.

Bana da ;baskılardan uyduruk figürler çıkartmak kaldı:)



Bu oyunlarda,faaliyetlerde; öncelikli olarak keyif almasını, boyalarla renklerle tanışmasını istiyorum.
Farklı tekniklere yavaş yavaş aşinalık kazanmasını , bu tip sanatsal aktiviteleri sevmesini istiyorum.

Bazı arkadaşlar soruyorlar ,onun için yineleyeceğim:) , Minik Oyuncunun bu tip faaliyetlere ilgisi olmakla birlikte, faaliyetlerimizi uzun zaman dilimlerinde yapmıyoruz. Ortalığın batmasına ve benim istediğimden çok, kendi istediğini yapmasına müsade ediyorum:)
Ayrıca yaptığımız çalışma ve oyunlarda ,ben; Minik oyuncuyu destekliyor, ve bilgilendiriyorum sık sık.
Bundan sonra ,çalışmalardaki,oyunlardaki katkımı daha detaylı yazacağım ki; annelerimin beklentileri ve çalışmalara katkıları da öyle olsun.

ÇOCUĞUYLA EĞLENCELİ,KALİTELİ,RENKLİ ZAMANLAR GEÇİRMEYE GAYRET EDEN TÜM ANNELERİMİ YÜREKTEN KUTLAR,SEVGİLERİMİ SUNARIM ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder