Renkli Yelkenliler

Taşıtlar temamızın bugünkü oyunu RENKLİ YELKENLİLER...
Yelkenlileri yapmak için köpük kullandık.Direkleri sayı çubuğuyla yapıp,yelkenler için de sarı ve yeşil karton kullandık.

Sayı çubuğu yerine kürdan da kullanabilirsiniz. KÖPÜK yerine de kapak kullanabilirsiniz.Nitekim bu oyunu BARIŞların blogunda bu şekliyle görmüştüm
http://barisingunlugu.wordpress.com/2012/10/19/ruzgarli-gemilerimiz/

ÖNEMLİ BİR NOT;  ! Aslında Köpük kullanmamanızı öneririm.Ben hazırladıktan sonra komşu teyzemizden öğrendim.Köpüklerden kopan minik parçalardan birisi,yakınları olan bir çocuğun burnuna kaçıp içeride şişmiş ve ameliyat ile alınabilmiş vs :/

Neyse oyunumuza dönecek olursak, İki yeni renk kullanarak yelkenlileri gruplara ayırdık.Sarılar annenin,Yeşiller miniğin..
Yelkenlilerimizi suya indirip,üfleyerek yüzdürdük.Daha büyük gruplarla yarışlar yapabilirsiniz de.

Yorumlar

  1. etkacim yorumunu yanlislikla' İcerik kaldir'butonuna basarak silmis bulubmaktayim :/ ozur dilerim ;)
    cok tesekkurler. VEee tam ustüne bastin! biz de 22, ayimizin icindeyiz! subat ortasi dogumluyuz ;)

    bu benim icin cok gyzel bir haber oldu ;)

    YanıtlaSil
  2. :)) ben de cok sık yapıyorum yorum silme işini:)) etka Ocak 11 doğumlu:)
    Konuşacağı gunü bekliyoruz heyecanla, zira herseye herkese 'baba' diyor. Ve kendince kelimeleri var :)
    Ne guzel oynamış yelkenlilerle.. Biz de deneyelim bakalim

    YanıtlaSil
  3. ;)) TAm 1 aymis aralari.O da cok iyi benim icin ;) cok kopya cekerim :)
    DEMEK ki ETKA pasa akli fazla gelenlerden :)))
    Kuzenim de 3 yasind ilk kelimelerini soylemeye baslamisti ve soyledigi kelimeler Takvim yapraklarinda OKUDUGU Kelineler vs idi :) adam susup herseyi kaydetmis :).
    Ama sizin daha 2 bile degil:)
    Mİnik'e gelirsek ; o da bir minik bambam;) zira uydurdugu kelimelere bazen sasiyorum :)

    Sİzin oynadiginiz oyunlar,yaptiginiz calismalar.yaninda bunlar basit kaliyor ama yine de nezaketiniz icin tesekkur ederim:)

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. cok tatlı gorunuyorlar ben de bunu cevız kabuguyla yapmıstım. bunlarla da guzel olur bu malzemeden bulursam aklımda ben de denıycem. cevizli olanı soyle yapmıstık.
    http://sudagidan.blogspot.ch/2012/10/sonbahar-yapraktan-ve-cevizden-gemi.html

    YanıtlaSil
  5. :)) aa aa ne kadar da hoş olmuşlar..Şahane bir fikir ! :) Paylaştığınız için çook teşekkür ederim.Hemen listeme ekliyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar