RENK ve ŞEKİL TOMBALASI

Geçtiğimiz günlerde,Minik Oyuncu'nun tombala oyununa olan sevgisinden bahsetmiştim.
Tevafuktur ki; büyük anneanneye yaptığımız ziyarette, 'amca krizi 'tutulunca ,markete gidip aldığımız (ilk kez aldık) PEPE dergisinden de tombala oyunu çıktı :) Eve gider gitmez hemen, dergiden kesip,kartonlarla sağlamlaştırıp,koli bandıyla lamine etim.

Bu oyuna bir kitapta rastlamıştım ve hazırlamayı düşünüyordum.
Siz de yapabilirsiniz. Çokça basit ve eğlenceli bir oyun.

Fotoğrafını koyuyorum ,zaten herşeyi anlatıyor :)

İki oyuncunun da ,oyun kartında farklı renklerde şekiller var.
Ortaya,arkası dönük konulan pullardan çekiyorsunuz ve kimin kartında varsa, o eşleştiriyor..

Biz keyif ile defalarca oynuyoruz..Geliştirilmiş şeklini yapmayı düşünüyorum hatta..

Umarım siz de eğlenirsiniz ;)

Yorumlar

  1. Her baktığımda mutlaka yeni postlar görüyorum .Oyuncu anne yerine saa çalışkan anne de diyebiliriz canım :) Kabul edersen bu arada senin için blogumda bir ödül var. http://evrimardasevimli.blogspot.com/2012/11/iste-benim-blogger-odullerim.html

    YanıtlaSil
  2. heeeyyy :)) Meşgul annem benimm:))) Ne kadar incesin sen yahu:)) Çok çok çok sevindim:)) Çok teşekkür ediyorum ;) Umarım temenni ettiğin gibi, ileride adam gibi bir blog olur bizim tıfıl da :)))))
    Mürüvvet'cim faydam olur mu birilerine bilemiyorum ama bu blogun bana,bize faydası oldu bunu biliyorum ;)
    Tekrar çoookça teşekkür eder,kuzm ve annesini öperim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzla yeni tanıştım çok beğendim .çocuğunuz kaç yaşında acaba aktivitelerin benim minişle yaş benzerliği olabilir mi diye soruyorum :) benim ki 14 aylık birşeyler yapmak istiyorum ama nereden nasıl başlayacağım henüz bilemiyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhaba :)
    Bizim Minik 21 aylık. Ama OYUNLARIMIZ genellikle, size göre değiller maalesef :/ Biz bloga 19 aylıkken yazmaya başladık oyunlarımızı.
    Umarım birgün vakit bulabilirsem 18.aya kadar yaptıklarımızdan da bahsetmek istiyorum:)
    Şimdiden iyi eğlenceler dilerim.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar