17 Kasım 2012 Cumartesi

OYUNCAK TAVSİYESİ; E.L.C SU /KUM HAVUZU

Hemen tüm minikler ,suyla oynamaya bayılır :)
Bizim minik de öyle!!
Balkonumuz müsait olduğu için ;Minik'e Mothercare mağazasında gördüğümüz bu oyuncağı aldık;

http://www.elc.co.uk/Sand-and-Water-Table/122808,default,pd.html

İster su,ister kum ile oynayabiliyorsunuz.İçerisinde çarklar, kepçe setleri vs var...
 Masanın bir artı tarafı ise,kapaklarının bulunması..Kışın havuz masamızı içeri alıyoruz,kapaklarını kapatıyoruz ve HOOOPP! İŞTE KARŞINIZDA MİNİK ŞEHİR :)

Masanın üzerine konulan kapaklarda, arabaların geçebileceği yollar hazırlanmış.Mink şuan tüm gün bunun üzerinde. Ayrıca keşke fotoğraflamış olsaydım da sizinle paylaşabilseydik diyorum şu an; çünkü bu masamız bizim SIRALAMA VE AKTVİTE MASAMIZdı aynı zamanda:)
Üzerine kitaplar yapıştırmıştım,farklı çıngıraklar ve yan tarafa uzunca bir kartondan tüneller yapıştırmıştım,yukardan topu atıyordu ,yandan geçip aşağıya iniyordu vs :) İşte bu masa bizim tüm mevsim ve aylarda vazgeçilmezimiz oldu büyürken ;) Şimdi de tüm gün tepesindeyiz ...

Havuzumuzun bir aparatı çıktı bu sene..

Havuzun aparatı olarak çıktı ama ille de havuzunuzun olması gerekmiyor.
Tek başına elinizdeki yüzme havuzunda kullanabildiğiniz gibi(dik durabiliyor),birazdan paylaşacağım şekilde de kullanabilrsiniz.

İşte biz bu aparatı,kışın ev içinde de değerlendirdik;

Boncuklar ya da yuvarladığımız oyun hamurundan minik toplarla oynanıyor..Topu yukarıdan atıyorsunuz ve aşağıya inişini izliyorsunuz.Tabi topu yavaş bırakmak önemli,hızlı giderse en üst kattan düşüyor direk :) Bu da ciddi bir dikkat gerektiriyor :)


Bu da bir oyuncak tavsiyesi olarak aklınızda bulunsun,ayrıca Mothercare mağazalarında sezon sonunda %50ye varan indirimler oluyor, su/kum havuzunu bu indirimlerden faydalanarak da edinebilirsiniz, Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Supermis bu bayıldım,gule gule kullansın Minik.Indirimi takip edeyim de ben de alayım kuzuma.Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil