13 Kasım 2012 Salı

MİNİK MUTFAKTA ,BÖLÜM 2

Minik Oyuncum, ben mutfaktayken , mutfakta afacanlık yapmaya bayılır !
Heryeri kurcalar , işlerimiz zevkle karıştırır :)

Ben de hal böyle olunca, işin içine yavaş yavaş onu da katmaya başlıyorum,işler verip oyalıyorum..Bana da işlerimi yapabilmek için zaman kalıyor böylece..

Yazın bildiğiniz gibi, fasulye,barbunya ayıklamada uzman olmuştu:)))

Şimdi ise işi ilerlettik.

Mikser kullanıp, annemizin keklerini çırpıyoruz.. ( mükemmel bir hismiş;evladının annesine mutfakta yardım etmesi yahu:)

Bıçak kullanıp (ikeadan aldığımız,plastik bıçakları elbette !) marul ,taze soğan kesiyoruz :)

Sizden de ; 'Mutfakta oyalama 'fikirleri bekliyorum...
sevgiler...

2 yorum:

  1. küçük kuzu bulaşık makinasındaki kaşıkları çekmeceye yerleştirsin..çorba karıştırsın

    Duru öyle yapıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Cok hamarat maşallah :) Barış da benzer şeyleri yapıyor.Bunlar dışında bulaşık makinasını o boşaltıyor ben bosalttiklarini yerlerine yerlestiriyorum, dolaptan istediklerini çıkarıp tezgaha koyuyor masayi hazirlamama yardim ediyor. Bayağı ise yarıyor yani :)

    YanıtlaSil