MERAKLI MİNİK DERGİSİ ile tanışma ;EŞLEŞTİRME KARTLARI

Sevgili blogum;

Dedemizin ko66skocaaa kütüphanesi,doplaplara sığmayınca; babaannemizin de zoruyla,kitaplıklarını eleyip,bazı kitaplarını elden çıkartmaya başlamıştı dedemiz.  Bu kütüphane düzenlemesi esnasında, Minik Meraklı dergisi de çıktı kütüphaneden. 2008 basımı hem de :) Belki merak edip aldı belki de hediye verdiler bir kitabın yanında ,bilemiyorum elbette :) Bildiğim birşey var ; bu dergiye  kelimenin tam anlamıyla ; 'Baaa-yıll-dımm!' :)

Muhteşem bir dergi.. 3+ yaş için hazırlanmış ama 18 ayın üstündeki bebeklerle çok güzel okumalar yapılabilir,resimler şahane..Oyunlar oynanabilir.
2008 basımını saymazsak,bu yılın eylül ve kasım dergileri olmak üzere 2 dergimiz var. Minik tekrar tekrar heyecanla inceliyor.

Her dergiden  (evdeki derghileri değerlendirerek söylüyorum) ; ayın konusuna ilişkin bir poster,bir çıkartma seti,bir ya da birkaç   oyun, bir de eşleştirme kartları çıkıyor ve fiyatı sadece 4 TL !:)

Eşleştirme kartları bizim favorimiz olduğu içn ,hemen onlarla başladık...
Minik, inanılmaz keyifle oynuyor ..Çok kaliteli hazırlanmış kartlar çok beğendim.

Resimlendirme de ,başarılı...

iŞTE BU AYIN DERGİSİ;

(YİNE RESİMİ DÖDÜREMİYORUM :/  )
 


Bu ayın konusu ; AĞAÇLAR ...

Dergi içinde her ay yapılacak faaliyetler,oyunlar ve mutfak etkinlikleri var.


 
DERGİMİZDEN ÇIKAN EŞLEŞTİRME KARTLARIYLA OYNADIĞIMIZ OYUNLAR;
 
 
kartları karışık bir şekilde sıralıyorum,bir kartı gösterip diğerini bulmasını istiyorum.Oyun bu:)



Geçtiğimz ayın eşleştirme kartlarıylaysa;

'yüzenleri', 'havada uçanları'  ' boynuzluları ' 'dikenlileri' ' uzun kuyrukluları ' vs bulma oyunu oynadık...

TEŞEKKÜRLER MERAKLI MİNİK :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar