8 Kasım 2012 Perşembe

İLK ANLAMLI RESİM ÇALIŞMASI :)

Minik 1 yaşına girmeden önce eline kalem verdim . Kalemleri,kağıtları,boyaları,renkleri,karalamaları çok seviyor..
Bugüne kadar yaptığı tüm çalışmalar SOYUT (!) ÇALIŞMA kategorsinde adlandırılıyordu :)
Lakin dün , yazlık/kışlık dolap değişim işleri ile boğuşurken ; bana sarmadan :) oyalanması için eline verdiğim kalemlerle ,kağıda birşeyler çizen Minik ve annesi arasında  şöyle bir diyalog geçti;

Minik:'NNAAANNNİİİ '
Anne 'efendim annem ?'
Minik ;' bak ..HOOOPPHOOOPP !'''

Şok oldum desem yeridir ! Onu birkaç kez götürdüğüm,mutfaktaki fransız balkonumuzun camından görünen TRAMBOLİN i çizmiş !   (!?)
Tramboline resmen aşık olmuştu ! Sürekli onu anıyordu ve fakat mevsim itibariyle ,biraz da uzak kaldığı için birkaç ziyaretten sonra götürememiştim.Unuttuğunu sanmıştım .

Onu düşünmesi,ve resmetmeye çalışması beni inanılmaz şaşırttı. (belki de bu yaşta bunu yapması artık normaldir ama takdir edersiniz ki ;ilk çocuğum:)))))
Bu arada, ilk somut çalışması olarak ,burda kooooskoca annesi dururken bir TRAMBOLİN çizmesini de içerlemedim değil:)

İşte TRAMBLONİMİZ ,pardon HOPHOPUMUZ :) ;

Evet burdan bakınca ,karalamadan başka birşeye benzemiyor olabilir,ama tam da trambolinimizdeki
birbirine girmiş ,rengarenk iplere benziyor :)

Peki ben ,bu somut çalışmayı nasıl mı karşıladım?
Tabi ki,resmin (HOPHOPun) üzerine çıkıp,zıplayarak !! :)))





2 yorum:

  1. Woooww harika olmuş:)) aferin sana küçük bey.
    Yasları yakın galiba miniklerin benim ki 22 aylik oldu:)
    Blogunu gercekten cok beğendim. Cok guzel calismalar yapmışsınız.
    Bizde oğlumla yaptıklarımızı paylaşıyoruz.
    http://etkaca.blogspot.com
    Beklerim

    YanıtlaSil
  2. MErhaba Etka'nin annesiii :)) digr baslikta yanitladigim gibi cookca memnun oldum;) sizin blogunuzu zatwn dun kesfetmistim ve bayilmistim:) ellerinize saglik. cocuklarimizin arasi 1 ay ;) bu da sahane birsey:) umuyorum ki birbirimize katacak guzel seylerimiz olacaktir.
    Etka ve annesine kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil