Yine Bir Gruplandırma Oyunu

Merhaba;
Bugün paylaşacağımız oyun, materyal hazırlamak için fırsatınız olmadığında , hazırlık için,hemen hiç zaman harcamadan, oynayabileceğiniz kolay bir oyun.

Minik Oyuncunun ahşap yapbozlarını toparlarken ,farklı   ahşap yapbozlarda,  benzer şekiller olduğunu farkettim.Bunları toparladım ,üçgenler,yuvarlaklar ve kare (ya da dikdörtgen şekilleri) vardı.Bunları karışık bir şekilde  koydum minik oyuncunun önüne...

Ve isimlerini söyleyerek öncelikleYuvarlak olanlardan birkaç tanesini seçip,ben gruplandırdım,bir araya getirdim.Gerisini onun tamamlamasını istedim.

Aynı şekilde, ÜÇGEN i gösterdim ve diğer üçgenleri Minik bulup bir araya getirdi.
Geriye de kare ve dikdörtgenler kaldı elbette :)

Bu oyun ile amacım Minik Oyuncu'ya şekilleri öğretmek değil ! Bunun için erken olduğunu düşünüyorum.Kendisi öğrenmek isterse o ayrı tabi:)
Sadece farklılıkları ayırt edebilmesini hedefliyorum. Bir yandan da şekillerin isimlerini vurgulamış oluyoruz.
İşte böyle basit ama güzel bir eşleştirme,gruplandırma oyunu idi.
Biz eğlendik; size de ;
Eğlenceli günler dilerim ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar