5 Ekim 2012 Cuma

SÜRAT TEKNESİ

Merhaba ...
Sıcak havalar gitmeden ,sularla oynamayı çooook seven Minik Oyuncu için bir sürpriz hazırladım ,o uyurken.
SÜRAT TEKNESİ!
 BENİMLE OYNAR MISIN ANNE? kitabından (syf 113) buldum bu oyunu..

Şöyle ki;
Bir ,süt kutusunun (sırf bu oyun için aldım:)  )  üst kısmını,kenarlardan 1er santim kalacak şekilde kesip çıkartıyorsunuz.
Alt kısmından (ortalayabilrseniz sanırım daha başarılı olacak) 1 cm çapında bir delik açıyorsunuz. Ve bir Balonun ağız kısmını bu delikten geçiriyorsunuz.. Hepsi bu !

Havuz,leğen ya da küvet ! Lazım olan şey bir su birikintisi..
Teknenizi salın ve eğlencenin tadına varın ! :)))


Biz sürekli tekneyi yakalamaya çalıştık tabi:)

Öneri; büyük bir alan elde etmeye çalışın! Bizim şişme havuzumuz, alttan delindiği için babamız onu atmış. Eski küvetimizle idare ettik :/
Tabi muhakkak yerin altına birşeyler serin ;)

Sürat teknemizden sıkılınca, suyun kaldırma kuvvetini keşfe çıktık!
Süngeri suya attık batmadı, at ise battı..
Minik buna şaşırınca,eline geçen ,yakındaki tüm oyuncakları suya boşalttı ve deneye kendi devam etti..

Bu fotoğrafta ;tekerleki hayvanları da suya batırma çabasında :)
 

Eğer sürat teknesi için büyük bir alan elde edebilirseniz, sünger ve köpüklerle parkurlar kurabilirsiniz ;)

Mutlu haftasonları diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder