Pazen Panomuzun Yeni Hali ve Hikaye Saati

Hani bir zamanlar bir pazen pano çalışmasından bahsetmiştim .
O çalışmayı ilk yaptığımızda ;pazen kumaşı duvara yapıştırmıştık (duvar sakızı patafix ile ) ve en kısa zamanda çerçeveletip odamızda sabit bir hale geitrmeyi ummuştum.
İşte nihayet panomuz çerçevelendi ! :)

Cam -çerçeve işleri ile uğraşan bir esnafa yaptırabilirsiniz. Bizim çerçevemizi de babanemizin mahallesindeki çerçeveci yaptı.Eline emeğine sağlık; beklediğimden de güzel oldu.
Ayrıca dedemize de teşekkür ediyorum. Ben, ilk aşamada ölçü ve renk seçimi ile ilgilendim gerisini dedemiz halletti ;)
Bize de büyük aile tadını çıkartmak  kaldı :)

İşte panomuz;

Tabi hala ,hangi odaya asacağımıza karar veremediğimiz için, seyyar olarak kullanımda şimdilik :)

Panomuzun açılışını da HİKAYE SAATİmizde yaptık. Teker teker çıkarttığım figürlerle bir hikaye oluşturdum ve pürrrr dikkat dinlendi ;)



EE Minik Oyuncu görev almazsa olur mu hiç :) ?


DİPNOT! ; panomuzun içine sünger de eklettik,böylece ileride RAPTİYELİ PANO olarak da kullanılabilecek ;)
Mutlu hikayeler yaşayacağınız ve anlatacağınız günler diliyorum .....:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar