19 Ekim 2012 Cuma

Oyun Hamuruna Bir Alternatif; KİL

Oyun hamurlarıyla oynamaktan inanılmaz keyif alan bir oğlum olunca ,benzeri alternatifleri değerlendirmeye çalışmak düşüyor bana da..
Öncelikle belirtmeliyim ki, en başından beri Minik Oyuncunun oyun hamurlarını ben yaptım.Hazır oyun hamurlarındaki koku beni inanılmaz irite ediyor nitekim :/ Ayrıca Minik 'in ,tadına bakma riskini de göze alamazdım:)
İşte en son yaptığım oyun hamuru miadını doldurunca ,uzun zamandır istediğim KİL i aldım.Tevafuk olarak da ,yaptığım bir market alışverişinde ,kırtasiye reyonunda bana göz kırpıverdiler ;)

İnanılmaz yumuşak bir hamur.Aslında üzerinde KİL ibaresi yoktu ve fakat ben öyle olduğunu düşünüyorum:) En kısa zamanda da kili doğal olarak nerelerden temin edebileceğimi araştıracağım. Fikir ya da bilginiz varsa lütfen paylaşın ;)

İşte KİL ile oynayan Minik ;



Bu da ,benim kil (? ) olduğuna hükmettiğim ürünün paketi :)

SİZCE DE 'KİL ' DEĞİL Mİ ?  :)

Ayrıca şu kalıpları da paylaşmak istiyorum.Uzun zamandır böyle büyük oyun hamuru kalıbı arayışındaydım.TOYZZ SHOP ta buldum. 7.99 filan olması lazım fiyatının da ;)

Keyifli günler ;)

2 yorum:

  1. ben kil hamurunun diğerine nazaran daha sert olduğunu düşünmüştüm..
    bilemedim..bir de ben zıplayan hamur yapıcaktım jel tarzı fakat bir tane denemek için aldım normal hamur gibi değil yapıştığı yerde izi kalıyo

    YanıtlaSil
  2. :/ zıplayan hamuru ilk kez duydum:)
    ama kil gerçekten çok keyifliydi:) ıslak denebilecek bir hali var.
    Bir kaç oyundan sonra ,şekillendirip fırına vermeyi düşünüyorum.Başarılı olursa sizinle de paylaşırım :)

    YanıtlaSil