Ödüllendirilmişiz :)

Malumunuz geçtiğimiz hafta ,hemen hiç oyun ekleyememiştim.
Cuma günü,oyunlarımı ekleyebilmek için blogumu açtığımda ,kontrol panelinde ilginç birşey gördüm:)

Hafta boyunca hiç kayıt girmediğim halde,16 Ekim günü 138 sayfa görüntülemesi yapılmış ve bir düzineden biraz fazla olan takipçi sayımda da elle tutulur ( :P ) artış olmuş.
'Bu işte var bir iş' diyerek ne olabileceğini düşünürken ,
'acaba biri sayfasında beni mi andı ?' dedim.
'Kim olabilir,kim olabilr ?' sorusunun cevabını bulmamsa çok sürmedi :)
Kendisi;çalışan annelerin kendilerine model alabileceği; başarılı bir blogger anne olan,,çalışmalarını parmak ısırarak okuduğum, çocuğuna aşık ,kendisi de hala oyun oynayan ,çocuk ruhunu kaybetmemiş,Kibar anne, BARIŞINANNESİ !!!!( http://barisingunlugu.wordpress.com/2012/10/16/odullendirildim/ )
Hemen her oyunmuzu takip eder ve beğenisini ifade eden nazik cümlelerle bizi onurlandırır:)

Tam da tahmin ettiğim gibi,yukarıda da paylaştığım linkte bizi anmış :) Bir ödül varmış,ödülü alanın diğer bloglarla da paylaştığı...
İşte bu nazik anne de ,sağolsun bu ödüle bizim blogumuzu layık görmüş :)  Hem de 1.ödülü kapmışız iyi mi ;)

Kendisine tekrar çok çok teşekkür ediyorum :)
Kendi oyun saatimizi ,sorumluluk duygusuyla daha sıkı uygulayabilmek için ve elbette müdavimi olduğum ; anne/bebek sitesi NURTURİA (http://www.nurturia.com.tr/) daki; oyun arayışında olan,aynı yaş grubu miniklerin annelerine fayda sağlayabilmek için açtığım bu blog , büyümüş de ödül bile almış :)
Hem şaşırdım,hem mahcub oldum, hem de sevindim.
Aslında sistem gereği,benim de ödülü 5 blog ile(yeni ,gayretli bloglar) paylaşmam gerekiyormuş fakat blog takip etmeye bu akşam başlayabildim diyebilirim.:)
Bu hakkımı kendimde mahfuz ederek, birkaç hafta sonrasına ertelemek niyetindeyim.
Tekrar teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım :)

Yorumlar

  1. Ne guzel seyler yazmissiniz cok tesekkur ederim :) Blogunuza yorum da biraktim aslinda ama farketmediniz demek ki, sizden hic ses cikmayinca ve yeni yazi da yazmayinca anlamistim bloga ugramadiginizi. Kim olabilir sorusunun cevabi olmam cok hosuma gitti, daha nice guzel paylasimlara insallah... Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) gerçekten düşündüklerimi yazdım ;) Yorumu da farketmedim :/ dediğim gibi ,aslında tam bir blog ,teknoloji cahiliyim :)
    :) aklıma ilk siz geldniz gerçekten.. Başarılı olup da mütevazi olabilmenizi yürekten takdir ediyorum ..
    Umarım bizim blogumuz da uzun soluklu olur ve fikir açısından size de faydası olur. Sizin blogunuzun bize çok katkısı olacağı kesin zaten :)
    sevgilerimle ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar