19 Ekim 2012 Cuma

Kartlarla, Renk Oyunlarına Devam

Minik ile oynadığımız  kart oyunlarını ,fikir olması için paylaşıyorum.
Daha önce kırmızı ve mavi kartlarla oynamıştık.
Bu oyunumuzda SARI rengi de kattık işin içine.

Öncelikle aynı renk kartları alt alta dizip , renklerini belirttiğim nesneleri bana vermesini istedim MİNİKten..
' Kırmızı böceği verir misin ? '
Daha sonra renkleri tamamen karıştırıp,rengini belirttiğim nesneyi bulmasını istedim.
Bu oyunla henüz tanışmadığı nesneleri de öğrenmiş oldu. (şemsiye, biber, kalp gibi)



En sona sadece renklerin olduğu kartları bıraktım ve tanıyıp vermesini istedim.SONUÇ; BAŞARILI :)



 
Kartların içinde farklı renklerde aynı nesneler vardı.Sarı ve mavi şapka gibi. Bu kısım daha eğlenceli ve kafa karıştırıcı olduğu için bir dahaki oyunumuzda farklı renkte aynı nesneleri kullanmayı planlıyorum.
 
RENKLİ GÜNLER DİLERİM ;)

3 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba acaba bu oyunu oynadığınızda çocuğunuz kaç aylıktı? ve kartlar nereden alınmıştı?
    teşekkürler

    YanıtlaSil