El Yapımı ,Taşınabilir,KEÇE ÇİFTLİK :)

Merhaba sevgili blogum :)

Uzun zamandır seni ihmal ettim ama birazdan ekleyeceğim yazılarla bunu telafi edeceğimi umuyorum ;)

Hemen en sevdiğim YENİ OYUNCAĞIMIZdan bahsederek başlayacağım.

Minik Oyuncu arabalardansa, hayvanlarla oynamayı çok seviyor.
Her ikea ziyaretimizde ,orada gördüğüm çiftliği elime alıp alıp bırakırdım. En son ziyaretimizdeyse 'ben neden yapmayayım ki?' ampulüm yandı :)

Ve  bir zamanlar denk gelip, çalışmalarını çok beğendiğim bir anne olan HİLAL'in( http://oyuncakdukkani.blogspot.com/ ) eserlerinden de esinlenerek  işte bu çiftliği yaptım.
:)

İŞTE KEÇE ÇİFTLİĞİMİZ;

  Elimde yeşil keçem kalmadığı için ağaç ekleyemedim,artık daha sonraya nasipse..
 Farkettiyseniz gölete bir timsah girmiş:))))))
Göleti ;slikon tabancasıyla yapıştırdım.Çitleri ;önce silikonla yapıştırıp sonra diktim.Çitler birbirinden ayrı 4 parça,yanlarında cırtlar var.Katlayıp kaldırdığımda çitleri ayırıp ,yatık hale getiriyorum.Oynarken kaldırıp,cırtlıyorum ve dik duruyorlar.
Sağ arkadaki kahverengi yapı :) AHIR :) Onu da dikerek monte ettim.Sol taraftaki ise köpek kulübesi ya da kümes :) artık hangi amaçla kullanılırsa. Bunu yaparken de, köşe yerlerini  dikereK KÖŞEleri oluşturuyorsunuz.
Eğer yapmak isteyen olursa ayrıntılı halini daha yakından çekip koyabilirim.

Bu da katlanıp ,yolculuğa hazırlanmış hali :) ;

Bu arada Minik Oyuncu görünce inanılmaz sevindi :) Bütün hayvanlarını çıkartıp oynadı.
Darısı diğer miniklerin başına ;)

Yorumlar

  1. çok eğlenceli olmuş çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ÇOK çok teşekkür ederiz durunun annesi:) blogumuza hoşgeldiniz bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Bayildimm, cok guzel olmuss :)

    YanıtlaSil
  4. ben de yapınca çok sevindimmm:))) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok çok güzel olmuş, en önemlisi de bir minik ve annesi mutlu olmuş. vesile olmuşsam ne mutlu bana

    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar