23 Eylül 2012 Pazar

Renk Eşleştirme ve Delikten Çubuk Geçirme

Sıradaki oyunumuz , bir MONTESSORİ klasiği .. Bu oyunu hemen her blogcu annenin blogunda bulabilirsiniz , fakat yine de paylaşmak istiyorum.
Uzun zamandır , listemizde olduğu halde oynamamıştık, http://emrelerinmaceralari.blogspot.com/
blogu sayesinde  öne aldık.Teşekkürler ;)

Bu oyun için,renkli sayı çubuklarına ve  geniş delikli BAHARATLIKlara ihtiyacınız olacak. Baharatlıklar renkli kapaklı olursa daha iyi olur.
Eğer elinizdekileri değerlendirmek isterseniz ,şunu önerebilirim ;


Baharatlığınızın delikli kısmını ; istediğiniz renk elişi kağıdı ile kaplayıp ,deliklerini açın , sayı çubuğu yerine de ; kulak temizleme çubuklarının pamuklarını söküp keçeli kalemle boyayarak selebantlayın. işte bu :)

Biz renkli çubuklar ve baharatlıklarla oynadık. Bu oyun hem ince kas gelişimi için hem renk eğitimi için faydalı. Ayırca ; konsantrasyon gerektiren bir oyun...

İşte Minik ;

Biz büyük bir dikkat ve keyifle oynadık.
 Öncelikle 2 renkle başladık. Geçtiğimiz günlerde oynadığımız renk  oyununda da kırmızı ve maviyi kullanmıştık ,onlarla devam ettik.
Eğer materyallerinizi kendiniz yaparsanız ,daha çok renk seçeneği çıkacaktır ortaya..

 RENKLİ, KEYİFLİ ,EĞLENCELİ GÜNLER DİLERİM :)

3 yorum:

  1. aaa bizde bu oyunu severek oynuyoruz :))
    http://emreylehayat.blogspot.com/2012/08/montessori-tuzluga-kurdan-atma.html

    YanıtlaSil
  2. :))) acaba ben EMRELİ blogları karıştırdım mı ki:)))???

    YanıtlaSil
  3. Evet karıştırdın sanırım :)))Ben emrelerin maceralarıyım ilknur emreyle hayat ama olsun ikimizde çocuklarımızda arkadaş he ben he o farketmez

    YanıtlaSil