18 Eylül 2012 Salı

İLKEL ŞÖVALE ile SANAT ve Alex Toys

Merhaba;
Blogumuza uzun zamandır oyun ekleyemedik. Önce, kendi evimizde değildik ve net bağlantımız yoktu ,sonra da Minik Oyuncum hasta oldu :/
 Bu 2. ciddi ateşlenmemiz..Umarım çabuk geçer. :/  Miniğim hasta olduğu zaman, tüm dünyam kararıyor adeta :S  ( genç ,tecrübesiz bir anne olmam ve belki de yengeç burcu olmam da bunda etkendir:P )
Hiçbirşey yapmak istemiyorum, yaptığımdan da zevk almıyorum.
Ama Miniğim için herşeyi yapmak istiyorum:) İlginç, tezatlıklarla dolu  bir ruh hali..Miniğimin sevdiği tüm etkinlikleri yapmak istiyorum. Bugün yakınlarımızdaki akvaryuma gideceğiz mesela..Dışarı çıkacağız,parka gideceğiz. En sevdiği yemekleri yapacağım:)
 Annelik böyle birşey olsa gerek..! En tadsız olduğun anlarda bile , günleri TATLI geçirebilmek :) İçin buruk bile olsa gülümseyebilmek :))
 Neyse blogumuzun kullanım amacını değiştirmeden bugünkü oyunumuzla başlıyorum.
Minik Oyuncu sanatsal aktiviteleri çok seviyor.Boyalarla oynamaya bayılıyor. Belki de genetik bir durumdur.Ben resim konusunda ziyadesiyle kaabiliyetsizim, lakin dedesi  bu konuda çok yetenekli.. Umarım dedemizin bu kaabiliyetinden nasipleniriz ..
Minik Oyuncum da hasta olunca en sevdiği işi yapalım dedik ve geçtiğimiz günlerde bir alışveriş sitesinden aldığım ALEX TOYS DOĞAL KILLI FIRÇALARla tanıştık.
.Bu tanışma özel geçsin istedim ve Minik Oyuncunun çalışma masasını ters çevirip ,üzerine de büyük boy resim kağıdı yapıştırınca ;bir ilkel ŞÖVALE elde ettik:)
Mnik Oyuncu,ilk defa fırça kullandı ve tam da tahmin ettiğim gibi çok sevdi bu işi ;)


Fırçayı boyaya batırış ve kağıtla buluşturmaca :)

Daha sonra, havlu kağıt üzerinde fırça batırma oyunu oynadık. Bu esnada ana renkleri de vurguladık.
Daha büyük bebeklerle, havlu kağıt üzerindeki  noktaları hedef alabilirsiniz.


Oyunumuzla ilgili notlar ilave edecek olursak, sulu boya işini sevdik.fırçayı gayet başarılı kullandık. Şövale tarzında ,kağıdı ;gövde hizasında sunmak, farklı ve işlevsel oldu.
Fakat annemiz, uzun zamandır suluboya yapmamış anlaşılan :) sulu boya fazla sulu idi:) parmak boyaları sulandırdım ve ayarlamayı fena yapmışım :) bir dahaki sefere daha az sulandırmalıyım ve renkli plastik bardaklar edinip,her rengi, kendi renginden olan bardağına koymalıyım ki ,kullanacağı renkleri kolay seçebilsin..


Alex Toysdan aldığımız bu fırçalar 7li idi.3 kalın 4 kalından inceye sıralanmış fırçası var. Ayrıca paylaşmadan geçmek istemediğim şu ürünleri de aldık;

 

Bu ürün, 4 farklı renkte 50 sayfadan oluşuyor. 2 beyaz kalemi var,biri ince biri kalın uçlu. Bu kalemler;her renk kağıdın üzerinde  farklı renkte yazıyor. Minik Oyuncu çok şaşırdı ve çok eğlendi:) Arada çıkarıp resim yapmak (!) çok güzel olacak.Ayrıca boyutları da yolculuk için ideal ;)

Diğer ürün ise bir karalama defteri :)
Ben, oyuncak ve aktivite ürünlerini alırken üzerinde yazan'.... yaş grubu için' tarzındaki ifadeleri çok dikkate almıyorum:) bir üstteki ürün +3 ama çok eğlendik.Bu defter ise +2 ve cidden +2 de kullanmak lazımmış:) Şimdilik saklıyorum.Yoksa itinayla hakkından gelinilir :)
 Karalama defternin 75 stickerı var.
 
 
 
                                    
 Bu defter de 50 sayfadan oluşuyor ve en önemli özelliği ,hayal gücünü çalıştırması! Sayfalarda önceden hazırlanmış ve yarım bırakılmış, çocuğun kendi hayal gücü ile tamamlaması hedeflenen çizimler var.Şunlar gibi;
'bu uzun zürafanın yeleleri nasıl olsun?'
 'Hımmm..Bir külah dondurmaa!! Haydi kendi donurmanı kendin çiz!'
'Burada bir televizyon var! acaba televizyonda ne yayınlanıyor?!
 

Bu arada farkettiyseniz sayfa üzerinde yazılı hiçbir açıklama yok!Herşeyi sağ alt köşedeki MAYMUN anlatıyor:) Ben bu deftere bayıldım! Birkaç ay sonra güzel zaman geçirmemize fayda edecek  gibi ;)
 
KEYİFLİ,BOL EĞLENCELİ,HASTALIKLARDAN UZAK GÜNLER DİLİYORUM :)
SEVGİLER...
 

2 yorum:

  1. evet elfanacım :)) hasta olmamıza rağmen ,mutlandık :)

    YanıtlaSil