Gündüz Gözüyle VİTRAY Çalışmamız ve SES NEREDEN GELİYOR oyunumuz

Merhaba ;
Öncelikle dün yaptığımız vitrayın ,gündüz gözüyle çekilmiş fotoğrafını paylaşıp , hemen bugünkü oyunumuza geçeceğim ..

İşte Vitrayımız :)

 
Bugün , Minik Oyuncu ile DİKKAT gelişimini destekleyen, seslere karşı duyarlılaştıran bir oyun oynadık.
Telefonumun alarmını kuruyorum ve saklıyorum ! :)Hepsi bu !
 
 Öncelikle ; Minikten, odanın dışında beklemesini istedim.Bu; oyunun kuralı idi ve bu tip kurallı oyunlara ayak uydurmasından çok hoşlanıyorum :) Önce telefonu her buluşunun ardından;  ben dışarda beklemesini rica ediyordum ;  sonra alıştı  ve bulduğu  telefonu  bana verir vermez kendisi dışarı fırladı:)
 
Oyunun ortalarına doğru müziği değiştirdim ve farkedip farketmeyeceğini merak ettim..Değişik  müzik çaldığında, ellerini iki yana açıp ' aa aaa ,nay nay nay !' diyerek sevinçle aramaya devam    etti:)Alarm  müziğinin sesini kısarak da oynayabilrsiniz..
Bir başka gün ,bu oyunu babamızı da dahil ederek oynamak istiyorum.2 telefonu birden kurup (farklı müziklerle) daha zor ve heyecanlı hale getirebiliriz oyunu :)
Ayrıca bir de dipnotum var ki; alarmlı saat falan olsa daha orjinal olurdu.
 
İşte paniksiz, sese kitlenen ve her seferinde telefonu hemen bulan Minik Oyuncu :)))
 




 
KEYİFLİ GÜNLER  :) ....
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar