7 Eylül 2012 Cuma

Deve-Cüce ve Biraz Müzik ...

Bugün yoğun misafir trafiği nedeniyle,kendimize oyun oynamak için uzun bir zaman dilimi ayıramadık.
'Acaba ne oynasak?'derken, komşu ablalarımız geldi ve onlar bize bir teklifte bulundu:) DEVE _CÜCE :)
Yalnız oyunu biraz farklılıkla oynadık biz.DEVE ve CÜCE diyince Minik Oyuncu ne yapacağını anlayamadı ve ben de kavramları karıştırmasını istemediğim için oyunu, OTUR - KALK komutu ile yönlendirdim.
Çok eğlendik :=)
Birkaç ay sonra bu oyunu orjinal versiyonu ile de oynayabileceğiz sanırım:)




Ardından bol hareketli  bir müzik açtık ve ablalarımızın isteğiyle DON oyunu oynadık:) Minik Oyuncu bu oyunda gülmekten yerlere yattı:)))

Oynarken farkettim ki çok basit gördüğümüz ve belki de çoğumuzun unuttuğu bu oyunlarda pekçok cevherler var.Deve cüce acaip dikkat gerektiren bir oyun.Dikkat kaabilyetini geliştiriyor.Don oyunu da keza dikkat gelişimine destek sağladığı gibi müzik kulağının gelişimine ve beden kullanımını doğru gerçekleştirmeye de vesile oluyor.Belki henüz değil ama ilerleyen aylarda hareketli müzik ve yavaş müzik ikilisini kullanarak da oyunlar oynayabiliriz.hareketli müzik çalınca ona uyumlu,yavaş müzik çalınca da buna uyumlu dans edilebilir.bunu da not etmeli ;)

Ablalarımızı uğurlarken ,babamız eve geldi ,hareketli müzikleri duyunca o da oyuna katılmak istedi:) Minik Oyuncu daha önce hazırlamış olduğum pati kalıpları getirdi ve onları yere bantlayarak müzik çalınca, üzerinde yürüme, müzik durunca durma oyunu oynadık.ama Minik Oyuncunun uykusu geldiği için Babasının kucağında,ona komutlar vererek oynadık oyunu.'babba diitt...baba ıııııh (dur :)
Velhasıl materyalli oyun oynamaya vakit bulamadığımız bugünü ablalarımızın isteğiyle müzik dolu birgün olarak geçirdik.

Bir tutam müziğiniz ve evladınıza ayırabileceğiniz bir gıdım zamanınız varsa gününüz renklenecektir ;)

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık organikim. Takipteyim:)

    YanıtlaSil
  2. yoruma tıklayınca yorum sayfası açıldı canımm bayıldım oyunlarınıza helede panoya yeni oyunlarını merakla bekliyorum öptümmm

    YanıtlaSil
  3. :)) sonaycımm teşekkür ederimm:) umarım bana da size de fayda sğlar :)

    YanıtlaSil