8 Eylül 2012 Cumartesi

Çöp poşetleri ,sanat önlüğü olursa :)


Hafta sonu sabahlarını,babamızı da dahil edip, eğlenebileceğimiz oyunlarla geçirmeyi seviyorum.
İşte bugün de eğlence günü!
Bu uygulamayı daha önce; komşumun,kreşe giden kızından duymuştum:)Çok eğlendiklerini anlatmıştı ballandıra ballandıra..
Birer çöp poşetini baş ,kol kısımlarını delerek gövdenize geçiriyor ve SANAT ÖNLÜKLERİNİZİ giyiyorsunuz:)  ( çöp poşeti kullanımı sayesinde her yerimizi boyayabildik ve hışırtısı ,komik haliyle daha çok eğlendirdi.ayrıca ebeveyn sanat önlüğü de yoktu elimizde:)

Poşetlerin ön kısmına birer kağıt bantladık ve ortaya koyduk parmak boyalarını..
Herkes birbirini boyamaya başladı:)
 
 
İŞTE MİNİK OYUNCUNUN,BABASI ÜZERİNDE UYGULADIĞI ;SOYUT ÇALIŞMASI:)

VE BUNLAR DA MİNİK ELLER :)
 
 
 
Bugünkü oyunumuzu mutfakta oynuyorduk ve tezgahta bize sırıtan temiz süngeri kullanmak kaçınılmazdı :)

 
 
 
 
Minik Oyuncu,deniz ve balıklara özel bir ilgi duyduğu için,hemen bir 'cipcip'(deniz) yapıp,üzerine de anne ve Minik Oyuncu parmaklarıyla ŞIPŞIP (balık)lar yaptık:)
Son eserimiz yeni tanıdığımız ve çok sevdiğimiz blogdan esinlenmedir ;)
 
teşekkür ederiz BARIŞ VE ANNESİ:)
 
DİPNOT;blogumuz madem bir OYUN blogu, öyleyse sevdiğimiz ve faydasını gördüğümüz oyuncaklarımızı da yeri geldikçe paylaşmak istiyorum.
Sayıları,renkleri ,sıralamayı,küçük büyük,az çok gibi nicelik kavramlarını da öğreten şu oyuncağımız sevdiğimiz oyuncaklar listesinde.
Şu an ben,en alta ,her halkadan birer renk diziyorum, gerisini Minik Oyuncu tamamlıyor.
Sayılara meraklı olan çocuklarla sayarak da oynanabilir.
 
HERKESE MUTLU HAFTA SONLARI :)

3 yorum:

  1. Cok sasirdim ve mutlu oldumm, tesekkur ederim guzel sozleriniz icin.Sanat onlugunuze de bayildim, hemen deneyecegiz biz de. Minik Oyuncuya da masallah her aktiviteye severek katiliyor gibi gorunuyor, Hep boyle olur insallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Denenecekler listemin ilk siralarinda simdi! :)

    YanıtlaSil
  3. :) egenin annesi:) mutlaka denemelisiniz çok eğlend,k:)
    ve barışın annesi; ne demek..asıl biz teşekkür ederiz..blogunuzda paylaştıklarınız için.. şahane bir blog:) zamanla belki bizim blogumuz da renklenir:) Minik Oyuncu hevesli ama sanırım ben ondan daha hevesliyim oyunlarda:)))

    YanıtlaSil