6 Eylül 2012 Perşembe

bu blog da nerden çıktı? :)

Aslında bu yazı ilk yazıydı ama bir blog cahili olarak nasıl becerdiysem  silmişim:)
şimdi tekrar yazmam gerekecek...


Birgün blog furyasına kapılacağım aklımın ucundan geçmezdi:)

FAKAT;'çocuklar insana herşeyi yaptırır!' sözünü doğrulamak yine bana düştü! :)

Oğlum doğduğundan beri onunla KALİTELİ ZAMAN geçirmeye çalışıyoruz..Oynuyoruz,şarkılar dinliyoruz,söylüyoruz..kısacası ; tadını çıkartıyoruz elimizdeki kıymetli zamanın:)
12.aydan sonra   oğlumun gelişimiyle birlikte ihtiyaçlarımız da hızla artmaya başladı..
Yeni keşifler,maceralar,oyunlar,aktiviteler bizi bekliyor:)
 İÇİNDEKİ ÇOCUĞU dinamik tutmaya çalışan bir anne olarak ,bana verilen bu tertemiz emaneti en güzel şekilde donatmaya çalışıyorum..
Oğlumun,ufku geniş,merakı bool,heyecanı çok,gözlem kaabiliyeti gelişmiş,araştırmacı,incelemeci bir MERAKLI KAŞİF olmasını,bedenini, duyularını iyi tanımasını istiyorumve biliyorum ki;.bunun için OYUN çok önemli.OYUN ŞART!

İşte bu blog tam da burada devreye giriyor;

Evet oğlumla birşeyler yapmak istiyorum fakat bazen ben de kaytarıyorum:) ya da yeterli döküman bulamıyorum.Bazen de oğlumun ilgisini çekmeyen bir aktivite ürettiğimi farkedip kendi kendimin şevkimi kırıyorum:) fakat bu blog olduğunda ,aşkım şevkim formda olacak ,kaytaramayacağım zira bir sorumluluk hissine kapılacağım:) ve umuyorum ki diğer annelerden de döküman konusunda destek alacağım;)
İşte bu blog bunun için var;)
Ve şunu da eklemek istiyorum ki,bu blog sadece benim ve oğlumun değil! eğlenmeyi,oynamayı seven,oynayan,oynayarak öğrenen ve öğreten tüm annelerin blogudur! :) katkılarından dolayı şimdidien OYUNCU ANNELERİME teşekkürü bir borç bilirim :)

dipnot;bu blog günlük ,anlık yazılardan oluşup, dar vaktinde ensesinde boza pişirerek buraya yazı yazmaya çalışan bir annenin (muhtemel ki ocakta yemeği,öğle uykusunda bebeği olan yahut gecenin bir vakti  kulağı ;her an emmek için uyanabilecek ve 'nannniii! diyerek ortalığı inletebilecek oğlunda olan ), imla kurallarından uzak,edebi vurgulardan yoksun, günlük konuşma üslubunda oyunlarını paylaşacağı bir blogtur.lütfen beklentilerini minimum seviyede tutun ve OYUNUN keyfini çıkartın ;) !

OYNAMAK GÜZELDİR!:)

6 yorum:

  1. hoşgeldin oyucu anne, güzel paylaşımlarımız olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum dilekcim:)) umuyorum ki şu blog işini kıvırabilrim:) ve daha güzel oyunlar paylaşabilirim:)

    YanıtlaSil
  3. Henüz Gülbilge 5 aylık ama onunla oyun oynayacağım günleri iple çekiyorum ve bence bu bloga başlayarak süper bir iş yapmışsın. Takipteyim...

    YanıtlaSil
  4. :)) teşekkürler zeynep.. hem bizim için hem arkdaşlr için iyi olacak gibi :) ileriki aylarda daha dinamik oyunlar oynarız muhtemelen..
    aslında bir müsait olduğumda, ilk yıl oyunlarımız ve oyuncaklarımızı da paylaşmak istiyorum.. not edeyim de geciktirmeyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Bugün gezerken blogunuza denk geldim, Tebrik ederim çok güzel işler çıkarmışsınız ana oğul. Bende çalışan bir anneyim ve 2 kızımla kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum bunu yaparken de çok eğleniyoruz :))

    YanıtlaSil
  6. merhaba. oğlum 11 aylık ve ben şimdiden düşünmeye başladım nerden nasıl başlamalıyım diye. ilk olarak tavsiye edebileceğiniz bir kitap veya döküman varmı ?

    YanıtlaSil